۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳

آیت الله شبیری زنجانی:

زحمات دولت و تیم مذاکره هسته‌ای نزد خداوند دارای اجر است

زحمات دولت و تیم مذاکره هسته‌ای نزد خداوند دارای اجر است

قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان گفت: زحماتی که دولت و تیم مذاکره هسته‌ای برای برطرف کردن یک چالش پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی در دیدار نهاوندیان سرپرست نهاد ریاست جمهوری با وی، گفت: زحماتی که دولت و تیم مذاکره هسته‌ای برای برطرف کردن یک چالش پیش روی کشور با نیت خالص متحمل شدند، قطعا نزد خداوند دارای اجر است.

وی جمهوری اسلامی ایران را کشور اهل بیت(ع) خواند و افزود: وظیفه ما دعا کردن برای همه کسانی است که در راه خیر برای این کشور و مردم قدم برداشته و به آن خدمت می‌کنند و در این بین، دکتر روحانی جایگاه خاصی دارند و ما همواره برای ایشان و موفقیت دولت در خدمت بیشتر به مردم دعا می‌کنیم.

محمد نهاوندیان نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور خدمت این مرجع تقلید گفت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می‌داند.

رئیس دفتر رئیس جمهور ضمن ارائه گزارشی از مهمترین برنامه‌های دولت، این مرجع تقلید را در جریان مهمترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته‌ای میان جمهوری اسلامی ایران و گروه کشورهای ۱+۵ قرار داد.

کد خبر 2860351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha