۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۴

سازمان دامپزشکی اعلام کرد؛

تهیه پیش نویس دستورالعمل ثبت داروهای دامپزشکی

تهیه پیش نویس دستورالعمل ثبت داروهای دامپزشکی

یک مقام مسئول از تهیه پیش نویس دستورالعمل ثبت داروهای دامپزشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن مهدوی نژاد درباره دستورالعمل ثبت داروهای دامپزشکی اظهار داشت: با توجه به اهمیت کیفیت داروهای دامپزشکی و بر اساس آئین نامه اجرایی قانون سازمان دامپزشکی کشور، دستورالعمل فعلی ثبت دارو در دستور کار قرار گرفت و پیش نویس آن تحت عنوان " دستورالعمل ثبت داروهای دامپزشکی" تهیه شده است.

مدیر کل دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور خطاب به انجمن صنفی وارد کنندگان داروهای دامپزشکی تاکید کرد: لازم است برای تسریع در اهداف این دستورالعمل، انجمن صنفی واردکنندگان دارو با بهره گیری از ظرفیت علمی و تجربی بخش خصوص، مراتب را مورد بررسی و ظرف ۱۰ روز کاری نظرات کارشناسی خود را به دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور اعلام کنند.

مهدوی نژاد اذعان داشت: بی گمان تنها با اتکاء به نظر جمعی و بهره گیری از تجارب، با نگرش تامین منافع ملی در عرصه صنعت دارویی کشور و تامین سلامت جامعه، می توان روش های بهینه دارو و متعاقب آن واردات با کیفیت دارو و ایجاد انگیزه در توسعه تولیدات داخل کرد.

وی در پایان متذکر شد: پیش نویس مذکور صرفا در خصوص ثبت دارو است و پیش نویس دستوالعمل " صدور مجوز ورود دارو" متعاقبا تدوین و نظرخواهی خواهد شد.

کد خبر 2861063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha