۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۳:۵۸

کرسی پژوهشی «مینا ایزدیار» به پژوهشگران هماتولوژی اعطا می‌شود

کرسی پژوهشی «مینا ایزدیار» به پژوهشگران هماتولوژی اعطا می‌شود

کرسی پژوهشی هماتولوژی «مینا ایزدیار» از سوی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی به پژوهشگران این حوزه اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با تصویب اعطای کرسی پژوهشی مرحومه دکتر «مینا ایزدیار»، از پژوهشگران برجسته حوزه هماتولوژی برای ارائه طرح های پژوهشی جهت دریافت این کرسی پژوهشی دعوت به عمل می آورد.

محققان و پژوهشگران واجد شرایط (بر اساس دستورالعمل اعطای کرسی پژوهشی) می توانند فرم طرح پژوهشی پیشنهادی را تکمیل و به همراه رزومه کامل خود به آدرس grants@insf.org ارسال کنند. مهلت ارسال مدارک تا تاریخ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ است.

در صورتی که پژوهشگر متقاضی کرسی، دارای شرایط لازم برای دریافت کرسی پژوهشی باشد و طرح مربوطه نیز مورد تصویب صندوق قرار بگیرد، کرسی پژوهشی مینا ایزدیار به وی اعطا خواهد شد و پژوهشگر از حمایت های مادی و معنوی صندوق بهره مند خواهد شد.

کرسی پژوهشی مرحومه دکتر ایزدیار همانند دیگر کرسی های پژوهشی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی، سالانه حمایت مادی معادل ۵۰۰ میلیون ریال به مدت پنج سال را به همراه دارد که با توجه به ارزیابی فعالیت پژوهشی صاحب کرسی، قابل تمدید خواهد بود.

دکتر مینا ایزدیار پزشک فرهیخته و چهره ای ماندگار به نیکنامی در حوزه هماتولوژی است که در ۳۱ خرداد سال ۱۳۹۲ پس از دو سال مبارزه با بیماری سرطان، دیده از جهان فرو بست. وی، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، رئيس سابق بخش خون و سرطان مرکز طبي اطفال، بنیانگذار انجمن تالاسمی ایران (درسال ۱۳۶۸) و رییس سابق این انجمن بود که خدمات ارزشمندی برای بیماران تالاسمی و همچنین تربیت پزشکان و متخصصان جامعه پزشکی بالینی و آزمایشگاه پزشکی کشور، ارائه کرد.

برای دریافت دستورالعمل اعطای کرسی پژوهشی و فرم طرح پژوهشی پیشنهادی به وبسایت صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مراجعه کنید.

کد خبر 2862078

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha