۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۹

امام جمعه بوشهر مطرح کرد:

لزوم توجه به فرهنگ بومی بوشهر/ توسعه زیرساخت‌های حوزوی در استان

لزوم توجه به فرهنگ بومی بوشهر/ توسعه زیرساخت‌های حوزوی در استان

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: فرهنگ بومی استان بوشهر باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری صبح سه‌شنبه در نشست با مسئولان استان بوشهر اظهار داشت: استاندار و معاونین و دیگر مسئولان دستگاه‌های مختلف استان بوشهر تلاش ویژه‌ای را برای ارائه خدمات مناسب به مردم دارند و باید از این تلاش‌ها تقدیر کنیم.

وی به ظرفیت‌های بالای استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: این ظرفیت‌ها گنجی با ارزش برای استان بوشهر است که هم در بعد ملی و هم در عرصه جهانی دارای اهمیت بسیار زیادی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های استان در عرصه کشاورزی، شیلات، نیروگاه اتمی، نفت و گاز و پتروشیمی و . . . بیان کرد: استان بوشهر دارای تاریخی باشکوه و پرافتخار است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر یکی از استان‌های پیشتاز در عرصه حوزه‌ها و مدارس علمیه است، اضافه کرد: زیرساخت‌های خوبی در حوزه‌های علمیه استان بوشهر ایجاد شده است و بوشهر یکی از استان‌های پیشتاز در عرصه حوزه است.

آیت‌الله صفایی بوشهری افزود: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به استان بوشهر دارند و به گفته ایشان مردم استان بوشهر امتحان خود را در تاریخ کشور به خوبی پس داده است.

وی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری به شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر، ادامه داد: برای رفع مشکلات عمرانی در شهرستان‌های عسلویه و کنگان ۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر دارای جایگاه ویژه‌ای در حوزه قرآنی در سطح کشور است، بیان کرد: لازم است که توجه ویژه‌ای به فرهنگ بومی استان بوشهر صورت بگیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری خواستار تحول در فضاهای زیرساختی عمرانی و رفاهی کشور شد و اضافه کرد: زیرساخت‌های فرهنگی و اقتصادی استان بوشهر باید به صورت ویژه‌ای توسعه یابد.

 
کد خبر 2862840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha