۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۹:۳۶

داوری آثار پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران کلید خورد

داوری آثار پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران کلید خورد

اولین جلسه داوری پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران سه‌شنبه ۳۰ تیر ماه با حضور داوران ایرانی جشنواره برگزار شد و پروسه داوری آثار به‌طور رسمی کلید خورد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از دبیرخانه دائمی جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، داوران ایرانی جشنواره پس از معرفی، درباره نحوه داوری تبادل نظر کردند و با بررسی معایب داوری سال‌های گذشته و ارایه پیشنهادات برای بهبود روند داوری چارچوب‌های داوری پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران را مشخص کردند.

همانطور که پیش‌تر هم اطلاع‌رسانی شده بود برای اولین بار بخشی از داوران جشنواره خارجی خواهند بود که در آینده‌ای نزدیک معرفی و به جمع داوران خواهند پیوست. تیم داوران ایرانی جشنواره از ۱۳ کارشناس باتجربه در حوزه‌های مختلف بازی‌های رایانه‌ای تشکیل شده است.

لازم به یادآوری است از بین ۱۴۹ اثر ثبت شده در پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، ۹۳ بازی و ۲۰ بازی‌نامه به مرحله داوری راه یافته‌اند. بازی‌های ارسال شده در ژانرهای استاندارد دسته‌بندی شده و بازی‌ها در ژانر خود با یک‌دیگر رقابت می‌کنند. این روش عادلانه‌ترین و بهترین روش است که حتی در جشنواره‌های بزرگ بین‌المللی هم داوری‌ها بدین صورت انجام می‌شود.

کد خبر 2863495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha