۳۱ تیر ۱۳۹۴، ۲۰:۱۹

مهرجو خبر داد:

۹۳ درصد اعتبارات بخش بهداشت و درمان دشتی تخصیص پیدا کرد

۹۳ درصد اعتبارات بخش بهداشت و درمان دشتی تخصیص پیدا کرد

دشتی- فرماندار دشتی گفت: در سال گذشته ۴۲ میلیارد ریال به پروژه های بخش بهداشت و درمان این شهرستان اختصاص یافت که تاکنون ۹۳ درصد آن تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات بیمارستان زینبیه خورموج که با حضور مدیر بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت علاوه بر ایجاد رضایتمندی در بین جامعه،شاهد کاهش سهم مردم در تامین هزینه های درمان نیز هستیم که این مهم از دستاوردهای بزرگ دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: در حوزه بهداشت و درمان در گذشته مردم دچار مشکلات زیادی بودند ولی امروز ما شاهد این هستیم که این مشکلات به حداقل رسیده و اعتماد مردم به بیمارستانها بیشتر شده است.

مهرجو با تقدیر از تلاشهای استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی گفت: در سال گذشته در راستای نگاه دولت تدبیر و امید ۴۲ میلیارد ریال برای اجرای ۲۱ پروژه عمرانی در بخش بهداشت و درمان اختصاص یافته که با این اعتبار توانسته ایم بخشی از عقب ماندگی های این حوزه در شهرستان را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۳ درصد از اعتبارات این بخش تخصیص یافته، تصریح کرد: پانسیون پزشکان خورموج و کاکی، احداث نه خانه بهداشت روستایی، ساختمان دیالیز و تکمیل ساختمان شبکه را از مهمترین پروژه های بهداشتی شهرستان عنوان کرد.

فرماندار شهرستان دشتی یادآور شد: در سال ۹۴ نیز برای اتمام پروژه های نیمه تمام و مطالبات پیمانکاران ۳۲ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

وی همچنین بر ضرورت خرید ونصب دستگاه سی تی اسکن و ماموگرافی برای بیمارستان زینبیه خورموج تاکید کرد و خاطر نشان کرد: بیمارستان زینبیه خورموج به لحاظ فیزیکی مشکل ندارد ولی نیاز است تجهیزات جدیدی خریداری و در بیمارستان نصب شود که امیدواریم این مهم توسط وزارت بهداشت درمان از محل اعتبارات تجهیز واستاندارد سازی بیمارستانها در سال جاری تحقق یابد تا شاهد تجهیز و تکمیل بیشتر تنها بیمارستان جنوب استان باشیم.

کد خبر 2864159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha