۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲

مدیرکانون پرورش فکری فارس به مهر خبرداد:

داوری مرحله استانی سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) در فارس انجام شد

داوری مرحله استانی سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) در فارس انجام شد

شیراز- مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس گفت: همزمان با گرامیداشت دهه کرامت، داوری مرحله استانی سیزدهمین جشنواره امام رضا(ع) فارس در ۸ رشته انجام شد.

مجتبی حق پرست در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه آثار رسیده به دبیرخانه استانی سیزدهمین جشنواره امام رضا (ع) در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس به داوری مرحله استانی واگذار شد، بیان کرد: در پی ارسال فراخوان سیزدهمین جشنواره رضوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آثار فرهنگی، هنری و ادبی اعضاء و مربیان مراکز در رشته های داستان کوتاه، نقاشی، خوشنویسی، کتابسازی، نشریه نگاری، معرفی شخصیت، شعرخوانی و مشاعره رضوی خلق شده و به دبیرخانه ی استانی جشنواره کانون فارس ارسال شد.

وی، افزود: داوری مرحله نخست این آثاردر مراکز فرهنگی هنری توسط مربیان مراکز صورت گرفته و به دبیرخانه استانی ارسال شده است.

ارسال آثار برگزیده مرحله استانی برای داوری به مرحله نهایی

حق پرست ادامه داد: داوری آثار منتخب مراکز فرهنگی هنری در کانون فارس مدتی است آغاز شده و آثار برگزیده مرحله استانی برای داوری در مرحله نهایی به دبیرخانه مرکزی کارگروه کودک و نوجوان رضوی به تهران ارسال خواهد شد.

مدیر کانون پرورش فارس گفت: کانون استان با دارا بودن غرفه های نقاشی و فروش کتاب، محصولات و سرگرمی های کانون در یازدهمین نمایشگاه کودک و نوجوان نیز با محوریت اسباب بازی، سرگرمی و اوقات فراغت به ارائه فعالیت پرداخته است.

حق پرست با بیان اینکه استقبال کودکان، نوجوانان و خانواده ها از غرفه ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همواره کم نظیر بوده، افزود: در این نمایشگاه کودکان و نوجوانان به همراه خانواده هایشان در کنار بهره مندی از خدمات فرهنگی و آموزشی کانون با محصولات و تولیدات این نهاد مردمی آشنا شدند.

کد خبر 2867204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha