۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۰۸

رئیس هیئت جودوی قم در گفتگو با مهر:

نماینده قم مجوز صعود به لیگ برتر جودوی نوجوانان را کسب کرد

نماینده قم مجوز صعود به لیگ برتر جودوی نوجوانان را کسب کرد

قم - رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: نماینده قم جواز صعود به لیگ برتر جودوی نوجوانان را کسب کرد و از شهریور امسال در این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه توسعه و رشد جودو در قم بر مبنای سرمایه‌گذاری بر رده‌های سنی پایه استوار است و در ۲ سال گذشته تیم‌های جودوی نونهالان، نوجوانان و جوانان استان قم در مسابقات قهرمانی کشور حضور مستمری داشته‌اند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های جدی جودوی قم برای حضور در لیگ‌های مختلف کشور مسائل مالی است و در صورتی که بتوانیم بخش خصوصی را مجاب به سرمایه‌گذاری در رشته جودو کنیم، می‌توانیم وارد لیگ‌های معتبر جودوی کشور شویم.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: امسال باشگاه شهید زین‌الدین قم برای حضور در لیگ نوجوانان اعلام آمادگی کرد و به همین منظور در مسابقات مرحله مقدمانی به منظور تعیین تیم‌های راه‌یافته به لیگ برتر این رده سنی شرکت کرد.

علیزاده بیان داشت: حضور تیم شهید زین الدین در مسابقات این مرحله، حضور موفقی بود و خوشبختانه این تیم موفق شد جواز حضور در لیگ برتر جودوی نوجوانان را کسب کند و این یک موفقیت امیدوارکننده برای جامعه جودوی قم است.

وی عنوان کرد: نماینده قم در این مسابقات که با حضور ۱۴ تیم برگزار شد موفق شد لیگ برتری شود و مسابقات لیگ برتر نیز از شهریور ماه در ۲ گروه برگزار می‌شود و تیم شهید زین‌الدین قم پس از قرعه‌کشی، ۶ تیم حریف خود در دور گروهی لیگ برتر را خواهد شناخت.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: این تیم با ترکیب بومی و از میان استعدادهای جودوی قم در رده سنی نوجوانان در لیگ برتر شرکت می‌کند و حضور این تیم پایه‌گذار رشد جودو به صورت گام به گام برای رده‌های سنی بالاتر است.

علیزاده افزود: رشته جودو در استان قم علاوه بر شهر قم در بخش‌های تابعه نیز فعالیت‌هایی آغاز کرده است و در صورتی که مشکلات سخت‌افزاری رشته جودو حل شود به‌تدریج می‌توانیم جمعیت ورزشکاران این رشته را افزایش دهیم.

کد خبر 2868405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha