۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۰۵

معاون میراث فرهنگی اردبیل به مهر خبر داد؛

گردهمایی نمایندگان میراث فرهنگی شش استان در اردبیل

گردهمایی نمایندگان میراث فرهنگی شش استان در اردبیل

اردبیل- معاون گردشگری میراث فرهنگی استان اردبیل از گردهمایی نمایندگان میراث فرهنگی شش استان کشور در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، قادر تقی زاده بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه هماهنگی برنامه های این گردهمایی به خبرنگار مهر گفت: این گردهمایی با حضور استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، زنجان، گیلان، قزوین و آذربایجان غربی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید به ضرورت بررسی پتانسیل های گردشگری استان های ذکر شده به عنوان استان های منطقه دو کشور، اضافه کرد: در فرصت گردهمایی در نظر داریم قابلیت های گردشگری استان ها احصا و در قالب یک پکیج تجمیع شود.

به گفته معاون گردشگری میراث فرهنگی استان توزیع گردشگری از نظر زمانی و مکانی یک ضرورت و مطالبه اغلب استان ها است و در این پکیج قرار است پتانسیل های گردشگری در طول سال به گردشگر معرفی شود.

تقی زاده با بیان اینکه این پکیج در اختیار دفاتر خدمات مسافرتی قرار خواهد گرفت: افزود: گردشگران و مسافران می توانند از طریق دفاتر و تورهای گردشگری از ظرفیت های گردش و سفر در استان ها مطلع شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان با تاکید به اینکه هر استان امتیازات مختص به خود را دارد، اظهار داشت: در عین حال نباید از توان و ظرفیت تجمیع ظرفیت استان ها غفلت کرد.

وی افزود: مهمان ویژه این گردهمایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی آقای رحمانی موحد خواهد بود و زمان دقیق متعاقبا اعلام خواهد شد.

کد خبر 2868578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha