۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۴۵

رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به ایران می‌آیند

رادیو و تلویزیون‌های اسلامی به ایران می‌آیند

هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی نیمه دوم مرداد با حضور شبکه های رادیویی و تلویزیونی و مؤسسه‌های تولیدی اسلامی در تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبكه های رادیویی و تلویزیونی و موسسه های تولید برنامه كشورهای اسلامی در هشتمین اجلاس اتحادیه رایو و تلویزیون در تهران حضور خواهند یافت.

در جشنواره «اتحاد» همچنین بازار فیلم اسلامی به عنوان مركز عرضه محصولات رسانه ای پاك در جهان به معرفی توانمندی های داخلی رسانه ای جهان اسلام خواهد پرداخت.

هر سال در جشنواره «اتحاد»، تولیدات اعضا عرضه و پس از داوری، از آثار برجسته قدردانی می شود.

اتحادیه رادیو تلویزیون های اسلامی به ابتكار جمهوری اسلامی ایران و با هدف شكست فضای تك صدایی حاكم بر رسانه های بین المللی تاسیس شده و تا كنون بیش از ۲۲۰ عضو دارد.

در ششمین بازار فیلم‌های اسلامی كه در حاشیه این اجلاس در تهران برگزار خواهد شد اعضای این اتحادیه توانایی‌های خود را در حوزه تولید فیلم‌ها و سریال‌های پاك و اسلامی به نمایش می گذارند.

معرفی توانمندی‌های فیلمسازان اعضای اتحادیه، ایجاد فرصت برای آشنایی با امكانات اعضا و كاهش هزینه‌های بازاریابی از جمله اهداف برپایی بازار فیلم اسلامی است.

سازمان صدا و سیما، تلویزیون المنار، بنیاد سینمایی فارابی، مؤسسه استار میدیا، مركز انیمیشن حوزه هنری، تلویزیون الفرات، كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، تلویزیون التجاه و مركز گسترش سینمای مستند و تجربی از جمله مراكز ارایه كننده فیلم و سریال و تولیدات اسلامی در این بازار هستند.

ایران، تركیه، افغانستان، مصر، كویت، عراق، امارات، یمن، لبنان، فلسطین، پاكستان و آذربایجان از جمله كشورهایی هستند كه در این بازار شركت می‌كنند.

کد خبر 2868607

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha