۶ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۳

معرفی نماينده جديد ولی فقیه در عراق با حضور آیت الله تسخیری

معرفی نماينده جديد ولی فقیه در عراق با حضور آیت الله تسخیری

آیت الله سید مجتبی حسینی به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأتی از دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامي برای معرفي نماينده مقام معظم رهبري در  عراق وارد نجف اشرف شد و با شماري از علما و مراجع تقليد اين شهر ديدار كرد.

در این هیات که جمعی از علما و روحانيون از جمله آيت‌الله تسخيری و حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قمی حضور داشتند در مراسمی آيت‌الله سيد مجتبی حسينی به عنوان نماينده حضرت آيت‌الله خامنه‌ای در عراق معرفی شد.

در اين ديدار، آیت الله تسخیری با معرفی آيت‌الله حسينی به عنوان نماينده جديد مقام معظم رهبری در عراق، ياد و خاطره نماينده پيشين رهبر انقلاب، مرحوم آيت‌الله آصفی در نجف اشرف را گرامی داشت و توفيقات آيت‌الله حسينی، نماينده جديد را از خداوند متعال مسئلت كرد.

آيت‌الله فياض از علمای نجف اشرف نیز در اين ديدار، آمادگی حوزه علميه نجف را برای همكاري با نماينده جديد مقام معظم رهبری اعلام كرد و گفت: اميدواريم همچنان منش و روش مرحوم آيت‌الله آصفی با مديريت آيت‌الله حسينی ادامه يابد تا از اين طريق، خدمات شايسته‌ای به حوزه علميه نجف اشرف و محصلين علوم دينی و عموم مردم شريف صورت گیرد.

آيت‌الله سيد مجتبي حسينی، پيش از اين نماينده مقام معظم رهبري در سوريه بود و خدمات شايسته ‌ای را در آن منطقه از خود به يادگار گذاشت.

آيت‌الله حاج شيخ محمدمهدی آصفی، بامداد پنج شنبه ۱۴ خرداد و در سالگرد ارتحال بنيانگذار جمهوری اسلامي دار فانی را وداع گفت.

 

کد خبر 2869432

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha