۷ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۷

عموزاده خلیلی دوره جدید اتاق تجربه را برگزار می‌کند

عموزاده خلیلی دوره جدید اتاق تجربه را برگزار می‌کند

دوره جدید «اتاق تجربه»، کارگاه نویسندگی رمان نوجوان، زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی و به همت انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره جدید «اتاق تجربه» زیر نظر فریدون عموزاده خلیلی و به همت انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می‌شود و هنرجویان در ۱۲ جلسه و به صورت کارگاهیرمان می‌نویسند و هرکدام، از ابتدا با یک طرح رمان در کلاس حاضر می‌شوند و کارشان را زیر نظر استاد پیش می‌برند.

هنرجو در پایان دوره آموزشی خود، یک رمان می‌نویسد که پس از بررسی در «کتاب‌های پرنده آبی»، واحد کودک و نوجوان انتشارات علمی و فرهنگی، در صورت تصویب منتشر و بین نویسنده و ناشر، قراردادی بسته می‌شود.

در فراخوان دوره جدید اتاق تجربه آمده است: شما می‌توانید با شرکت در دوره جدید اتاق تجربه رمان نوجوان، نویسنده شوید در حد رولد دال و مرادی کرمانی!؛ رمان چاپ کنید در حد هری پاتر و شازده کوچولو؛ رمان‌هایتان برگزیده شود و جایزه بگیرد در حد جایزه هانس کرستین اندرسن.

بیش از ۳۰ عنوان رمان کودک و نوجوان در دوره‌های پیشین اتاق تجربه نوشته شده و ۱۲ عنوان از این میان در جشنواره‌های گوناگون از جمله جشنواره کانون پرورش فکری، لاک‌پشت پرنده و کتاب اول برگزیده شده‌اند.

علاقه‌مندان برای شرکت در دوره آموزشی «اتاق تجربه رمان نوجوان» تا ۱۰ مرداد از ساعت ۹ تا ۱۵ می‌توانند با دفتر کتاب‌های پرنده آبی(انتشارات علمی و فرهنگی) تماس بگیرند و در این کلاس‌ها که ۱۲ جلسه است شرکت کنند.

کد خبر 2869992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha