۸ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۴۴

اولین گردهمایی شعرا و نویسندگان کلاردشت برگزار شد

اولین گردهمایی شعرا و نویسندگان کلاردشت برگزار شد

کلاردشت - اولین گردهمایی شعرا و نویسندگان با حضور جمع کثیری از اهالی قلم ، پیشکسوتان، منتقدین و مشتاقان شعر و ادب در کلاردشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، گردهمایی شعر و نویسندگان به همت فاطمه نظری سلطانی یکی از شعرا و ترانه سرایان جوان کلاردشت و تحت نظارت شورای راهبردی جوانان فرمانداری برگزار شد.

فاطمه نظری سلطانی از شعرای بومی و مسئول کمیته فرهنگی همایش چهارشنبه شب در حاشیه این گردهمایی به خبرنگار مهر گفت: متاسفانه سالها بود که گردهمایی شعرخوانی وشب شعر در کلاردشت برگزار نمی شد و مکانی نبود که شاعران و به ویژه جوانان علاقمند شعرهای خود را ارائه و اشعار و دلنوشته های خود را مورد نقد سازنده قرار دهند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیتی که برپایی اینگونه جلسات در حفظ فرهنگ و ادبیات فارسی دارد با حمایت و حضور پیشکسوتان موفق به برپایی این مراسم شدیم.

اکثر شرکتت کنندگان در این گردهمایی مولف چندین کتاب بوده اند که محمد شمس و کامیاب دلفان آذری به عنوان دبیر جلسه، فاطمه نظری سلطانی مسول فرهنگی، هادی شجاعی مسئول شورای راهبردی جوانان فرمانداری کلاردشت تعیین شدند.

مسگری مولف کتاب آوای تنهایی، دکتر ملک پور مولف کتاب کلاردشت و سیاه کمان، خانم بهاره خدایی مولف هشت جلد کتاب، شیما دلفان آذری مولف رمان عشق و خیانت، موسوی، دلفانی، خدایی، حامد پور بهرام، ندازندی، سروناز حسین پور، هما تیمورنژاد، کبری سلیمانی و……از جمله مولفان کلاردشتی هستند.

کد خبر 2870722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha