۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۲۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

تالیفات فرهنگیان استان مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرد

تالیفات فرهنگیان استان مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرد

اراک- مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: طرح های پژوهشی و تالیفات فرهنگیان استان مرکزی مورد حمایت های مادی و معنوی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهریار فولادوند پیش از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد که در ارتباط با ماده ۱۶ آموزش و پرورش و اخذ پنج درصد از امکانات فضای تجاری، این موضوع در معاونت عمرانی استانداری دنبال و تصمیات لازم اتخاذ شود.

وی افزود: طرح ارتقای سواد خواندن و نوشتن در مدارس ابتدایی طرحی است که در سطح استان انجام شده و حدود شش سال است که اجرا می شود و براساس نظر اعضای شورای آموزش و پرورش استان مقرر شد این طرح همچنان استمرار داشته و منابعی به ادامه اجرای این طرح اختصاص داده شود.

فولادوند با اشاره به ضرورت حمایت از طرح های پژوهشی گفت: توسعه کمی و کیفی مراکز دانش آموزی از دیگر دستور کارهای این جلسه بود که مقرر شد مبالغی برای حمایت از طرح های پژوهشی در سطح استان در نظر گرفته شود.

وی با اشاره تاثیرات مثبت فعالیت مراکز پژوهشی در استان افزود: مراکز پژوهشی سبب ارتقای بار علمی دانش آموزان شده و آنان را برای حضور موفق تر در جامعه آماده می کند و می تواند سرعت دستیابی به پیشرفتشان را افزایش دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: در این راستا می طلبد دستگاه های استانی که دارای تجهیزات مناسبی هستند امکانات خود را در اختیار طرح های پزوهشی و علمی دانش آموزان قرار دهند و از این پتانسیل بهره بگیرند.

گفتنی است در این شورا مقرر شد دانش آموزان مراکز پژوهشی در سطح استان، از امکانات آزمایشگاهی دستگاه ها و سازمان هایی که از این تجهیزات برخوردارند، استفاده کنند.

کد خبر 2870897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آموزگار ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
      0 0
      بنده در زمان دانشجویی که معلم هم بودم و از مامور به تحصیل بودن استفاده می کردم یک طرح در زمینه اداوات دادم که بدلیل اینکه ارگان بنده قدرت نداشت از من خواستن که طرح به نام استاد دانشگاه ثبت شود و بنده همکار معرفی گردم که قبول نکردم . حال امیدوارم که این طرح در سطح کشور اجرا شود