۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۹:۳۸

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم به مهر خبر داد:

نایب‌قهرمانی دو و میدانی کاران قم در مسابقات معلولان کشور

نایب‌قهرمانی دو و میدانی کاران قم در مسابقات معلولان کشور

قم - رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم از نایب‌قهرمانی دو و میدانی کاران قم در مسابقات معلولان کشور خبر داد.

محمد پیروزمنش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات دو و میدانی جانبازان و معلولان قهرمانی کشور روز گذشته در رشته دو و میدانی با درخشش دو و میدانی کاران قمی به میزبانی تهران برگزار شد و ورزشکاران قمی بر سکوی دوم این مسابقات قرار گرفتند.

وی افزود: این مسابقات با نام و گرامیداشت سید سعیدرضا چاووشی قهرمان ارزنده پارالمپیک از استان قم برگزار شد و تیم دو و میدانی جانبازان قم با مربیگری احمد اسلامی و سرپرستی حسین آزاد در این مسابقات حضور پیدا کرد.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم گفت: در این رقابت‌ها علی زره ساز دو و میدانی کار قمی در ماده ۲۰۰ متر پیش از رقبای خود به خط پایان رسید و مدال طلای ارزشمند این دوره از مسابقات را بر گردن آویخت.

پیروزمنش بیان داشت: زره‌ساز در ماده ۴۰۰ متر نیز درخشش خود را تکرار کرد و در این ماده نیز به مقام نخست رسید تا به تنهایی ۲ مدال طلا برای تیم دو و میدانی استان قم به دست آورده باشد.

وی عنوان کرد: احمد اسلامی در ماده ۱۵۰۰ متر یک مدال طلای دیگر را برای تیم جانبازان و معلولان قم به ارمغان آورد و در ماده ۴۰۰ متر نیز به مقام سوم رسید تا یک مدال برنز به جمع مدال‌های تیم دو و میدانی قم در این مسابقات اضافه شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم تصریح کرد: مهدی عرب خراسانی دیگر دو و میدانی کار قمی بود که در ماده ۲۰۰ متر به مقام دوم و مدال نقره رسید و جواد حائری تبار در ۴۰۰ متر عنوان سوم را کسب کرد.

پیروز منش افزود: ایمان عرب در ۲۰۰ متر مقام دوم و در ۴۰۰ متر مقام سوم را به دست آورد و قربان اسلامی در ۱۵۰۰ متر به عنوان سوم دست یافت.

کد خبر 2871609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha