۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۴

سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت:

روی تجربه محمد طاهری حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

روی تجربه محمد طاهری حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم

اصفهان- سرمربی تیم فوتسال القادسیه کویت گفت: محمد طاهری بازیکنی حرفه ای است و دقیقاً چیزی را که از او می خواهیم انجام می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، فابیو کورتز تورس شامگاه شنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش با نماینده امارات، اظهار داشت: بازی امروز، بازی سختی بود زیرا نماینده امارات بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داده بود. آنها گل های زیادی را از تیم ایران دریافت کرده بودند و هیچ فشاری به تیم ما وارد نمی کردند و صرفا به دفاع می پرداختند که این تاکتیک، کار تیم ما را برای گلزنی سخت کرده بود.

وی در ادامه افزود: ما نیاز داشتیم تا گل های بیشتری از نماینده ایران به این تیم بزنیم، زیرا می خواستیم بالاتر از این تیم قرار بگیریم. هدف ما این بود که با زدن گل های بیشتر به مربی تیم تاسیسات فشار روانی وارد کنیم.

سرمربی تیم القادسیه در خصوص عملکرد محمد طاهری خاطر نشان کرد: طاهری بازیکن حرفه ای است، او خیلی خوب صحبت می کند و در تمرینات عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت. در بازی امروز هم دقیقا چیزی که از او می خواستم را اجرا کرد. لازم نیست زیاد برای او توضیح دهم که چه چیزی می خواهم، فقط کافی است وظایف او را مشخص کنم تا دقیقا آنها را انجام دهد.

تورس ادامه داد: من قبلا بازی طاهری را از نزدیک ندیده بودم و تنها تعریف او را شنیده بودم، اما امروز دیدم که چه بازیکن با کیفیتی است. ما روی او حساب ویژه ای باز کرده ایم چرا که تجربه سه بار حضور در این رقابت ها را دارد و ما در بازی های آینده به این تجربه نیاز داریم.

کد خبر 2872724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha