۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۱۷

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بوشهر:

تعاونی‌های استان بوشهر تقویت و فعال می‌شوند

تعاونی‌های استان بوشهر تقویت و فعال می‌شوند

بوشهر - مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: تعاونی‌های استان بوشهر تقویت و فعال‌سازی می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا پناه صبح یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان جم اظهار داشت: دولت نگاه ویژه‌ای به بخش تعاون دارد و ما نیز در این راستا برنامه‌های بسیار مهمی در سطح استان و شهرستان‌های مختلف داریم.

وی اضافه کرد: نگاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه هدف و افزایش رضایت‌مندی است و با توجه به حوزه گسترده کاری، ارتقای وضعیت هر سه حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی مورد تاکید است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر به پیگیری در خصوص ارتقای نمایندگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم به اداره اشاره کرد و ادامه داد: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد این ارتقا باشیم.

برگزاری جشنواره تعاون در جم

وی، فعال‌سازی تعاونی‌ها در شهرستان‌ها را از برنامه‌های اصلی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان دانست و افزود: در سال جاری و در راستای تقویت و فعال سازی تعاونی‌ها، جشنواره تعاون در شهرستان جم برگزار می شود.

پناه به برخی از طرح‌های مهم این اداره کل در شهرستان جم اشاره کرد و افزود: احداث ساختمان اداری برای اداره کار و تعاون یکی دیگر از برنامه هایی است که در دستور کار اداره کل استان قرار دارد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در این راستا پیگیری‌هایی انجام شده است که امیدواریم با حمایت و همراهی مجموعه شهرستان شاهد ایجاد فضای مناسب برای کارکنان و مراجعان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جم باشیم.

کد خبر 2872890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha