۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴

معاون فنی و حرفه‌ای بوشهر مطرح کرد:

فعالیت ۱۱۹ آموزشگاه فنی در بوشهر/سالانه ۳۰هزار نفر آموزش می‌بینند

فعالیت ۱۱۹ آموزشگاه فنی در بوشهر/سالانه ۳۰هزار نفر آموزش می‌بینند

بوشهر - معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: ۱۱۹ آموزش فنی و حرفه‌ای در استان بوشهر فعال است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لیراوی صبح یکشنبه در نشست برنامه‌ریزی دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای در راستای توسعه آموزش‌های مهارتی در استان بوشهر صورت گرفته و دوره‌های مختلفی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بالایی در زمینه اشتغال است و ما نیز تلاش داریم تا آموزش‌های متناسب با نیازهای استان در آموزشگاه‌ها توسعه یابد.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با اشاره به فعالیت ۱۱۹ آموزشگاه فعال بخش خصوصی در استان، اضافه کرد: خدمات آموزشی مهارت‌آموزی در قالب این آموزشگاه‌های فنی در کنار مراکز دولتی به متقاضیان ارائه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت ۱۵ مرکز آموزشی دولتی فنی و حرفه‌ای در سطح استان بوشهر، بیان کرد: در سطح استان بوشهر ۸۶ کارگاه ثابت شهری، ۱۵ کارگاه جوار روستایی و ۱۱ کارگاه جوار شهری فعالیت دارند.

لیراوی همچنین از فعالیت ۳۰ مرکز بین کارگاهی در استان خبر داد و افزود: در سطح استان ۱۰ کارگاه جوار پادگان، هشت کارگاه جوار دانشگاه، پنج کارگاه زندان، پنج کارگاه صنایع ضمن کار، سه کارگاه اصناف و دو کارگاه عشایری فعالیت دارند.

معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر در ادامه به نقش بسیار مهم آموزش‌های مهارتی در توسعه اشتغال اشاره کرد و گفت: توانمندسازی متقاضیان کار را به عنوان یکی از اولویت‌های بسیار مهم در دستور کار داریم.

کد خبر 2872956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha