۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۳۹

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی:

شورای هماهنگی تبلیغات از پراکندگی برنامه‌ها جلوگیری کند

شورای هماهنگی تبلیغات از پراکندگی برنامه‌ها جلوگیری کند

بیرجند-معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نقش بسزایی در هماهنگ کردن دستگاه‌ها در انجام برنامه‌ها دارد و باید در این زمینه از پراکندگی برنامه‌ها جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی ظهر دوشنبه در دیدار با کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان این مطلب، اظهار کرد: مشکل کنونی جامعه در انجام برنامه‌های مختلف سال این است که هر بخش به طور جداگانه‌ای به انجام برنامه‌ها می پردازد.

وی ادامه داد: یکی از اهداف تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی منسجم کردن برنامه های دستگاه های مختلف استان است و در این زمینه باید تلاش کنند.

حسینی با بیان اینکه تبلیغات در انجام مراسمات نیاز به توجه بیشتری دارد، تصریح کرد: همچنین شورای تبلیغات اسلامی نقش بسزایی در تبلیغات دارد و باید به این نهاد بها داده شود تا به سمت بقا در زمینه‌های گوناگون برود.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات بزرگ مانند راهپیمایی‌ها، بیان کرد: در انجام اینگونه برنامه‌ها باید مسائل را از نگاه فردی خارج کنید و با نگاه فرهنگی و کارشناسی عمل کنید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دیگر وظایف شورای تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: برگزاری مراسمات توسط این نهاد باید آسیب شناسی شود و از تک روی ها جلوگیری شود.

وی ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان این نهاد، اضافه کرد: شورای تبلیغات اسلامی مهم ترین نهاد برای جلوگیری از پراکندگی در اجرای برنامه‌ها است و با ایجاد وحدت و هماهنگی بین مردم و دستگاه‌ها در راهپیمایی‌ها نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

کد خبر 2874051

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha