۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۲۹

رئیس هیئت جودوی قم به مهر خبر داد:

جودوکاران قمی ۹ مدال از مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند

جودوکاران قمی ۹ مدال از مسابقات قهرمانی کشور کسب کردند

قم - رئیس هیئت جودوی استان قم از کسب ۹ مدال جودوکاران قمی از مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رقابت‌های جودوی منطقه یک نونهالان کشور روز دوشنبه در تهران به پایان رسید و تیم جودوی استان قم موفق شد با کسب ۹ مدال به کار خود در این مسابقات پایان دهد.

وی افزود: در این مسابقات که در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد ۹۰ جودوکار حضور داشتند که تیم جودوی قم با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۷ برنز در این مسابقات حضور چشمگیری داشت و اگر می‌توانست به کیفیت مدال بهتری برسد در امتیازات تیمی نیز در جمع برترین‌ها قرار می‌گرفت.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: تنها مدال طلای تیم جودوی قم در این مسابقات را محمد طالبی جودوکار وزن ۷۳ کیلوگرم قم به دست آورد و توانست همه حریفان خود را شکست دهد و در دسته ۶۰ کیلوگرم نیز سید علی اجاق از قم با وجود رسیدن به دیدار نهایی در این مسابقه بازنده شد و به مدال نقره بسنده کرد.

علیزاده بیان داشت: جودوکاران قمی در این مسابقات عملکرد خوبی داشتند و حتی ۷ جودوکار قمی شامل ابوالفضل نوری، محمد جعفریان، محراب نوروزی، نوید حیدریان، علی حسن خانی، مهدی آقا محمدی و امیر محمد محمدی تا مسابقه نیمه‌نهایی نیز پیش آمدند که با شکست برابر حریفان به مدال برنز رسیدند.

وی عنوان کرد: در پایان این مسابقات از سوی کمیته فنی این دوره از رقابت‌ها ۴ جودوکار برای حضور در ترکیب تیم منطقه یک کشور برای حضور در مسابقات مناطق کشور که با حضور برترین‌های کشور و مربیان تیم ملی برگزار می‌شود دعوت شدند.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: محمد طالبی، سیدعلی اجاق، محراب نوروزی و ابوالفضل نوری ۴ جودوکاری هستند که در مرحله نهایی این مسابقات حضور دارند و از ۲۸ مرداد مسابقات خود را آغاز می‌کنند.

علیزاده گفت: در بخش رده‌های سنی پایه در حال فعالیت و تلاش برای پرورش جودوکار هستیم و صعود تیم زین الدین قم به مرحله نهایی لیگ برتر جودوی نوجوانان کشور نیز بر همین مبنا صورت گرفته است.

کد خبر 2874551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha