۱۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۴۱

با شرکت ۵۱ شطرنج باز استان مرکزی؛

مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان استان مرکزی پایان یافت

مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان استان مرکزی پایان یافت

اراک- رئیس هیات شطرنج استان مرکزی از پایان برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد.

کامران مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی آقایان استان مرکزی با هدف شناخت نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور که در خانه شطرنج مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک جریان داشت پایان یافت.

وی بیان داشت: این مسابقات با شرکت ۵۱ شطرنج باز با انجام شش دوره مسابقه به روش سوئیسی، به مدت چهار روز برگزار شد و نفرات برتر برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شدند.

رئیس هیات شطرنج استان مرکزی اظهار داشت: در این دوره از مسابقات شطرنج، امیرمحمد حمیدی مقام نخست را کسب کرد، امید الله وردی در جایگاه دوم قرار گرفت و امیرحسین احمدی نیز مقام سوم را به دست آورد و به نفرات برتر احکام قهرمانی اهدا شد.

مدنی یادآور شد: مسابقات قهرمانی شطرنج آقایان کشور از تاریخ ۲۳ مرداد تا ۳۰ مرداد ماه سال جاری در گیلان برگزار می شود.

رئیس هیات شطرنج استان مرکزی اظهار داشت: قرعه کشی مسابقات لیگ شطرنج استان مرکزی نیز با شرکت شش باشگاه انجام شد و اولین دوره لیگ مسابقات شطرنج باشگاه های استان مرکزی از سی ام مردادماه سال جاری آغاز می شود.

گفتنی است در روش موسوم به سوئیسی در برگزاری مسابقات شطرنج، کلیه شرکت کنندگان در یک جدول بازی می کنند، هیچ بازیکنی به علت شکست در مسابقه حذف نمی شود، دو بازیکن بیش از یک بار در مقابل هم قرار نخواهند گرفت و در هر دور از مسابقه ها تا حد امکان بازیکنانی با یکدیگر روبرو خواهند شد که دارای امتیاز مساوی باشند.

کد خبر 2874824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha