۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۶:۲۳

مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران مطرح کرد:

جامعه هدف بسیج دانش آموزی استان تهران ۵۰۰ هزار نفر است

جامعه هدف بسیج دانش آموزی استان تهران ۵۰۰ هزار نفر است

شهریار- مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران گفت: جامعه هدف پیش بینی شده برای حوزه بسیج دانش آموزی این استان ۵۰۰ هزار نفر است که تا کنون ۶۰ درصد از آن محقق شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه سرهنگ محسن زرگر در نشست خبری بسیج دانش آموزی استان تهران که به مناسبت طرح یاوران ولایت در اردوگاه شهید منتظری شهرستان شهریار برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح یاوران ولایت با هدف کادر سازی مدیریتی و فرهنگ سازی در بخش مدیریت جهادی اجرایی می شود تا دانش آموزان بسیجی به عنوان آینده سازان این نظام، آمادگی پذیرش پست های مدیریتی را در ابعاد گوناگون پیدا کنند.

وی با اشاره به سه مرحله ای بودن دوره های آموزشی طرح یاوران ولایت افزود: در مرحله اول در بازه زمانی هفت روزه، دانش آموزان بسیجی با شرح و وظایف خود آشنا می شوند و سپس در اردوهای استانی و کشوری، مراحل آموزشی این گروه به مرحله اجرا درمی آید.

سرهنگ زرگر گفت: فنون مهارتی، تخصصی و بصیرتی در بخش های مدیریتی از محتوای اصلی طرح آموزشی یاوران ولایت به شمار می رود که به تدریج در سه مرحله پیگیری و در نهایت گواهینامه های آموزشی تخصصی نیز برای شرکت کنندگان آن صادر می شود.

وی در پاسخ به دو سئوال خبرنگار مهر در خصوص جامعه هدف پیش بینی شده برای بسیج دانش آموزی استان تهران و برنامه های این مجموعه برای نقش آفرینی دانش آموزان در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در استان تهران، ۸۰۰ هزار دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که جامعه هدف پیش بینی شده برای حوزه بسیج دانش آموزی این استان ۵۰۰ هزار نفر بوده که تا کنون ۶۰ درصد از آن محقق شده است.

زرگر گفت: برنامه های متعددی نیز برای آشنایی هر چه بیشتر محصلان بسیجی در ابعاد سیاست های اقتصاد مقاومتی طراحی شده که مشارکت خود جوش ۳۴۰۰ نفر از دانش آموزان در بازسازی مدارس از نمونه های آن به شمار می رود و امیدواریم با توجه به تدابیر اتخاذ شده در آینده با افزایش هر چه بیشتری همراه شود.

مسئول بسیج دانش آموزی استان تهران یادآور شد: با توجه به نقش فرزندان در خانواده ها با جذب و مشارکت اساتید و نخبگان کارشناس در عرصه های آموزش مدیریتی، خانواده های محصلان بسیجی را نیز بواسطه تاثیرگذاری برجسته آن ها در کانون خانواده با فرهنگ و روحیه مدیریت جهادی آشنا می سازیم.

کد خبر 2876139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha