۱۹ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۶

با پیگیری استاندار بوشهر محقق شد؛

از سرگیری فعالیت باشگاه جدید شاهین بوشهر در لیگ دو فوتبال کشور

از سرگیری فعالیت باشگاه جدید شاهین بوشهر در لیگ دو فوتبال کشور

بوشهر - مدیرکل ورزش و جوانان از تصمیم استاندار بوشهر برای حضور تیم­ مردمی شاهین بوشهر در لیگ دسته دوم فوتبال کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بهروزیان­‌فرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری­‌های استاندار بوشهر و موافقت وزیر ورزش و جوانان، برای حضور ایرانجوان و شاهین، مجوز حضور تیم فوتبال بوشهری برای حضور در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور صادر شد.

وی افزود: جلسه­‌ای به ریاست استاندار بوشهر و با حضور شورای اسلامی و شهردار بندر بوشهر و مسئولان ورزش استان تشکیل شد که در این جلسه استاندار بوشهر با بیان اینکه زیرساخت‌های ورزشی در بوشهر بهبود یافته است، از برنامه‌­ریزی­‌های انجام گرفته برای افزایش سرانه ورزشی استان خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان با بیان اینکه نگاه دولت تدبیر و امید بر توجه به همه ورزش‌­ها از جمله فوتبال است، افزود: ضمن اینکه تیم‌های فوتبال باید حمایت شوند، اما به همه ورزش‌ها و هیئت‌های ورزشی نیز توجه می­‌شود.

بهروزیان‌­فر افزود: در این جلسه تاکید استاندار بوشهر بر حمایت از تیم‌­های ورزشی و فوتبال همه شهرستان­‌های استان بود.

وی از به سرانجام رسیدن پیگیری­‌های استاندار بوشهر برای رفع مشکلات حضور شاهین بوشهر در لیگ دو کشور خبر داد و افزود: نشستی که استاندار بوشهر با وزیر ورزش و جوانان چند روز پیش داشتند، وی مجوز استقرار و راه‌اندازی تیم جدید فوتبال شاهین بوشهر را صادر کرد که هم اکنون به استان بوشهر ابلاغ شده است.

بهروزیان فرد با استقبال از این موضوع گفت: اهمیت این کار وقتی بیشتر احساس می­‌شود که به درخواست استاندار بوشهر، وزیر ورزش و جوانان با واگذاری رایگان امتیاز لیگ دسته دوم به تیم جدید شاهین بوشهر موافقت کرده است و بر اساس مجوز صادره، باشگاه جدید شاهین بوشهر راه‌اندازی می­‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه استاندار بوشهر خواست که شورای شهر در خصوص تحت پوشش قرار دادن این تیم با عنوان «شاهین شهرداری بوشهر» یا عنوانی مشابه، اقدام کند که در این صورت، فعالیت تیم جدید با مالکیت و حمایت شهرداری بوشهر آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان با ابراز خوشحالی از تصویب طرح زیر پوشش قرار گرفتن تیم جدید شاهین توسط شهرداری بوشهر در جلسه شورای شهر، اظهار داشت: در این جلسه استاندار بوشهر از پیگیری­‌های انجام شده برای رفع مشکلات تیم مردمی ایرانجوان که اکنون در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور حضور دارد خبر داد و گفت تیم ایران‌جوان بوشهر نیز با بدهی حدود ۲ میلیارد تومانی، از محل منابع استانی، کمک‌های مردمی و حمایت ‌شرکت‌های صنعتی مستقر در استان بوشهر مورد حمایت قرار می­‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان، نگاه مدیریت ارشد استان را حمایت از تیم های فوتبال لیگ کشوری دانست و بر ضرورت حمایت از تیم‌های فوتبال پرسپولیس گناوه، پرسپولیس برازجان، کارگر بنه‌گز، فوتسال بانوان، موج گناوه، توحید بوشهر از محل منابع استانی مجموعاً ۵۰۰ میلیون تومان به علاوه کمک‌های مردمی و حمایت شرکت‌های صنعتی مستقر در استان بوشهر با پیگیری استانداری، مسئولان و حامیان آن باشگاه‌ها تاکید کرد.

بهروزیان فرد با تشکر از پیگیری­‌های استاندار بوشهر و حمایت وزیر ورزش و جوانان، رفع مشکلات دو تیم قدیمی استان بوشهر و کشور را نتیجه همدلی و همراهی دولت، مردم و توجه دولت و اعضای  شورا و شهرداری بندر بوشهر به افکار عمومی شهروندان دانست و اظهار امیدواری کرد: با رفع مشکلات ورزش بوشهر، شاهد راه­یابی تیم های فوتبال استان به لیگ برتر باشیم.

کد خبر 2879829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha