۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳

استاندار بوشهر:

امسال ۹۹۰ میلیارد ریال در طرح‌های ورزشی استان بوشهر هزینه می‌شود

امسال ۹۹۰ میلیارد ریال در طرح‌های ورزشی استان بوشهر هزینه می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: امسال ۹۹۰ میلیارد ریال در طرح‌های ورزشی استان بوشهر هزینه می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران در ارتباط با توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ورزشی استان بوشهر را از سال گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار دادیم و طرح‌های مهمی در این حوزه اجرا شد.

وی توسعه زیرساخت‌های ورزشی در روستاهای استان را بسیار مهم توصیف کرد و افزود: در هیچ جای کشور این اتفاقات نیافتاده است و کارهای بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه همه روستاهای بالای یک‌هزار نفر جمعیت استان بوشهر در سال گذشته صاحب زمین چمن مصنوعی شدند، اضافه کرد: امسال نیز در همه روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان این طرح اجرا می‌شود که شامل ۷۵ روستا خواهد شد.

وی افزود: در سطح شهرها نیز چنین طرحی را اجرا خواهیم کرد و برای هر پنج‌هزار نفر جمعیت شهری یک زمین چمن مصنوعی اجرا خواهد شد تا همه شهروندان دسترسی مناسبی به فضاهای ورزشی داشته باشند.

سالاری در ادامه با اشاره به تامین اعتبارات اجرای این طرح‌ها از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و تملک دارایی، خاطرنشان کرد: ۱۱۳ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال امسال در استان ساخته می‌شود.

وی از ساخت زمین والیبال در همه روستاهای بالای ۴۰۰ نفر جمعیت استان بوشهر در سال جاری خبر داد و اضافه کرد: زمین‌های ورزشی خاکی در روستاهای کم جمعیت استان نیز تسطیح خواهد شد و امکاناتی همچون تیر دروازه و نیمکت و دیگر تجهیزات مورد نیاز به آنها اختصاص می‌یابد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سرانه ورزشی استان بوشهر طی یک سال و نیم حدود ۱.۵ برابر خواهد شد، بیان کرد: بخشی از ظرفیت‌های زمین‌های چمن و زمین‌های والیبال در اختیار بانوان قرار خواهد گرفت.

وی از افتتاح و بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر در سال جاری خبر داد و گفت: در شهرستان‌های مختلف استان پروژه‌های ورزشی متنوعی را اجرا خواهیم کرد.

سالاری در پایان اظهار داشت: امسال در مجموع ۹۹۰ میلیارد ریال در حوزه ورزشی استان بوشهر هزینه می‌شود.

کد خبر 2881839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha