۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۹

رقابت های لیگ برتر کبدی کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود

رقابت های لیگ برتر کبدی کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود

ارومیه - رئیس هیئت کبدی آذربایجان غربی گفت: مرحله نخست رقابت های لیگ برتر کبدی مردان کشور به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

عیسی زینالی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این رقابت ها از ۱۸ شهریور ماه به میزبانی ارومیه برگزار می شود افزود: براساس رایزنی های به عمل آمده با فدراسیون کبدی، مرحله نخست لیگ برتر کبدی مردان با حضور شش تیم شهریور ماه سالجاری در ارومیه آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه این رقابتها با شرکت ۱۲ تیم در دو گروه شش تیمی برگزار خواهد شد و در نهایت دو تیم برتر به مرحله نیمه نهایی صعود می کنند ادامه داد: رشته ورزشی کبدی آذربایجان غربی از جایگاه مناسبی در کشور برخوردار است.

زینالی به ظرفیت های بالایی میزبانی ارومیه در رشته های مختلف ورزشی به خصوص کبدی اشاره کرد و گفت: تیم کبدی آذربایجان غربی در گروه دو با تیم های قزوین، زنجان، آذربایجان شرقی، گیلان و اردبیل هم گروه است.

رئیس هئیت کبدی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران کبدی کار استان در تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر مسعود میرزازاده، عارف زبردستی، میلاد سیف الله زاده، احسان نجفی و فاطمه نیرویار کبدی کاران دعوت شده آذربایجان غربی به اردوهای تیم ملی هستند.

زینالی با اشاره به اینکه کبدی آذربایجان غربی جایگاه خوبی در ایران دارد گفت: رشته کبدی پس از چندین سال رکود در استان، فعالیت خوبی را شروع کرده و با تقدیم چندین بازیکن به اردوهای تیم ملی جایگاه قابل قبولی پیدا کرده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسابقات لیگ برتر منطقه ۲ کشور در ارومیه برگزار می شود اعلام کرد: مسابقات لیگ برتر منطقه ۲ کشور با حضور هشت تیم از ۲۴ مرداد ماه جاری به میزبانی ارومیه برگزار می شود.

زینالی یاد آور شد: برگزاری جشنواره کبدی استان با حضور ۳۰۰ کبدی کار در شهرستان نقده، مسابقات منطقه ای جوانان استان و مسابقات بانوان استان طی مرداد ماه جاری از دیگر برنامه های مدون هیئت است.

کد خبر 2881956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha