۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۹:۳۹

معاون دانشگاه پیام نور اعلام کرد:

دلایل جذب هیات علمی پیمانی مشروط/ حتی یک نفر تعلیق نشده

دلایل جذب هیات علمی پیمانی مشروط/ حتی یک نفر تعلیق نشده

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور در خصوص جذب اعضای هیات علمی به صورت «پیمانی مشروط» در دانشگاه پیام نور توضیحاتی داد.

دکتر غلامرضا بخشی خانیکی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص جذب اعضای هیات علمی به صورت پیمانی مشروط در دانشگاه پیام نور گفت: اعضای هیات علمی یا پیمانی هستند یا رسمی اما در یک برهه از زمان دانشگاه پیام نور با توجه به افزایش جذب دانشجو که براساس سیاست های موجود بود، برای تأمین هیات علمی، هیات علمی قراردادی استخدام کرد.

وی افزود: علت جذب به صورت قراردای هم این بود که روند تایید صلاحیت عمومی اعضای هیات علمی طول می کشید و دانشگاه نیز به هیات علمی نیاز داشت برای همین اقدام به جذب نیروی قراردادی کرد. در حال حاضر قرارداد این افراد مشخص است و حکمی که برای این دسته از اعضای هیات علمی صادر شد، حکم «پیمانی مشروط» است.

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور ادامه داد: برخی از پرونده ها ناقص است، برخی در زمینه صلاحیت عمومی و برخی نیز در زمینه صلاحیت علمی رد شده اند، به این افراد تا زمانی که امور مربوط به پرونده شان را انجام دهند، فرصت داده شده است.

وی افزود: در حال حاضر حتی یک نفر نیز تعلیق نشده و هر هفته یکشنبه ها از ساعت ۱۴ الی ۱۶ هیات اجرایی جذب تشکیل و پرونده ها بررسی می شود.

بخشی خانیکی گفت: پرونده هایی که دارای نقص هستند برای رفع نقص به افراد ارجاع داده می شود.

وی تاکید کرد: تمام برنامه هایی که دانشگاه پیام نور درخصوص هیات علمی انجام می دهد برابر قانون است و هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور مصوباتی را اجرا می کند که در بقیه دانشگاه ها نیز اجرا می شود.

به گزارش مهر، چندی پیش تعدادی از اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور عنوان کردند: «دانشگاه پیام نور سه سال است که بیش از یک هزار نفر  را به صورت پیمانی «مشروط» جذب کرده است که در هیچ نظام استخدامی در ایران چنین چیزی وجود ندارد. وزارت علوم نیز عنوان کرد که اصلا جذب پیمانی «مشروط» ندارد، این درحالی است که دانشگاه پیام نور برای جذب افراد به صورت پیمانی «مشروط»، یک سری دلایل ضد و نقیض ارایه می دهد.»

کد خبر 2882642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • پیمانی مشروط ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      0 0
      با سلام . این موضوع کاملا دروغ ، بی پایه و اساس و کذب محض است . 1-وزارت علوم اصلا موردی به نام پیمانی مشروط را قبول ندارد و تعریفی از آن ندارد . 2-بنده خودم یکی از همین افراد هستم و با وعده جذب به صورت پیمانی (طبق اعلام در فراخوان رسمی وزارت علوم) به این دام افتادم. 3-مدت زمان بررسی مدارک و مستندات پرونده بنده حدود 1 سال طول کشیده است . یعنی از شهریور 90 تا مهر 91 که جذب دانشگاه شدم . این مدت از نظر استاد گرامی آقای دکتر خانیکی کوتاه است اما فکر نکنم یکسال برای این کار کوتاه تلقی شود .
    • فارس ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      0 0
      كاملا دروغ است خبرگزاري مي تواند به فراخوان شهريور ٩٠ مراجعه كند و ببيند كه بيان شده جذب به صورت پيماني و اينكه امثال بنده تمام مراحل جذب اعم از تاييد صلاحيت عمومي و علمي را پشت سر گذاشتم
    • پیمانی مشروط1 ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      0 0
      ما همگی از فراخوان شهریور 89 به بعد جذب شدیم . و در فراخوان جذب هیات علمی نوشته بود پیمانی . اما متاسفانه دانشگاه پیام نور احکام پیمانی مشروط برای ما زد و بعد از حدود 4 سال هنوز مشرو ط هستیم . مگر صلاحیت علمی و عمومی چقدر طول میکشد . اایا 3 یا 4 سال فرصت کمی است . اصلا در فراخوان چیزی به اسم قراردادی نبود.
    • پیمانی پیام نور ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۴
      0 0
      اقا اینا صحت نداره ما با فراخوان رسمی جذب شدیم الان پیام نور داره این جنجالها را بر پا میکنه تخلف داشتن وکم کاری کردن میخوان کم کاری خودشونو بندازن گردن اعضای هیأت علمی پیمانی پرونده های ما توی وزارت علومه خود پیام نور مانع طرح و اخذ رای برای صلاحيتهای ما شده