۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۳:۴۲

نشست «كتاب‌خوان» برای اصحاب رسانه برگزار می شود

نشست «كتاب‌خوان» برای اصحاب رسانه برگزار می شود

نخستين نشست تخصصی «كتاب‌خوان» ويژه اصحاب رسانه، این هفته با همكاری فرهنگ‌سرای رسانه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومي نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور، نخستين نشست «كتاب‌خوان» ويژه اصحاب رسانه روز دوشنبه بيست و ششم مرداد با همكاری فرهنگسرای رسانه و با حضور خبرنگاران و روزنامه نگاران حوزه‌ كتاب و كتابخوانی در اين فرهنگسرا برگزار می شود.

سلسله نشست‌های «كتاب‌خوان» به همت نهاد كتابخانه های عمومی كشور و به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده، با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود. کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتابخوانی از جمله افرادی هستند که در این نشست ها به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می پردازند.

در این جلسات که با محوریت کتاب برگزار می‌شود، فرد شرکت‌کننده تجربیات مطالعاتی خود برای استفاده سایر علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی به اشتراک می‌گذارد.  

برگزاری نشست‌های تخصصی «كتاب‌خوان» در مناسبت‌های مختلف، يكی ديگر از بخش‌های اين سلسله نشست‌هاست كه نخستين نشست «كتاب‌خوان» ويژه اصحاب رسانه در همين راستا و به مناسبت گراميداشت روز خبرنگار با همكاری فرهنگسرای رسانه، روز دوشنبه ۲۶ مرداد از ساعت ۱۶ برگزار می شود.

کد خبر 2883567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha