۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۱۷:۵۸

فرماندار دیلم:

پلاژ بانوان و خانه کشتی در دیلم احداث می‌شود

پلاژ بانوان و خانه کشتی در دیلم احداث می‌شود

بوشهر - فرماندار شهرستان دیلم از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: پلاژ بانوان و خانه کشتی در دیلم احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن اسماعیلی بعد از ظهر شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان دیلم اظهار داشت: تلاش‌های ویژه‌ای برای تخصیص اعتبارات و برنامه‌ریزی برای اجرای طرح‌های مناسب در سطح شهرستان صورت گرفته است.

وی از توسعه زیرساخت‌های ورزشی در شهرستان دیلم خبر داد و اضافه کرد: با تلاش‌ها و برنامه ریزی صورت گرفته، امسال زمین چمن مصنوعی مینی‌فوتبال در همه روستاهای بیشتر از ۵۰۰ نفر جمعیت شهرستان دیلم که فاقد فضای ورزشی مناسب هستند، احداث خواهد شد.

فرماندار شهرستان دیلم به جایگاه ویژه کشتی‌گیران این شهرستان در مسابقات استانی و ملی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون توجه چندانی به این رشته ورزشی نشده است و امسال خانه کشتی دیلم با تخصیص سه میلیارد ریال اعتبار احداث خواهد شد.

وی همچنین از تلاش برای توسعه راه‌های این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: محور دیلم - گناوه یکی از راه‌های بسیار مهم استان بوشهر است که در سال‌های اخیر شاهد وقوع حوادث متعدد در این مسیر بوده‌ایم و امسال ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت باند دوم این مسیر تخصیص یافته است و امیدواریم شاهد افتتاح آن در سال جاری باشیم.

اسماعیلی از تلاش مستمر برای تسریع در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان دیلم خبر داد و افزود: اعتبارات خوبی تا پایان امسال برای توسعه زیرساخت‌ها به شهرستان دیلم اختصاص خواهد یافت.

وی به برنامه‌های ویژه دولت برای توسعه بخش سلامت اشاره کرد و گفت: در استان بوشهر نیز طرح‌های خوبی اجرا می‌شود که طرح قلب سالم و همچنین طرح بهداشت دهان و دندان از جمله طرح‌های مهم استان در بخش سلامت است.

فرماندار شهرستان دیلم از تلاش ویژه برای ساخت پلاژ بانوان در این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: احداث مجتمع فرهنگی امام حسن (ع) نیز یکی از مهمترین موضوعاتی است که با جدیت پیگیر ساخت آن هستیم.

کد خبر 2884044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha