۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۵۹

صفی یزدانیان در گفتگو با مهر:

موسیقی «در دنیای تو ساعت چند است؟» آلبوم شد/ نمایشگاه عکس‌ فیلم

موسیقی «در دنیای تو ساعت چند است؟» آلبوم شد/ نمایشگاه عکس‌ فیلم

نمایشگاه عکس‌های فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» روز جمعه ۳۰ مرداد در موزه امام علی (ع) آغاز به کار می کند و در آن مراسم آلبوم موسیقی فیلم نیز عرضه می‌شود.

صفی یزدانیان کارگردان فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» درباره جزئیات نمایشگاه عکس این فیلم سینمایی به خبرنگار مهر گفت: مجموعه عکس های فیلم سینمایی «در دنیای تو ساعت چند است؟» کاری از صبا سیاه پوش روز جمعه ۳۰ مرداد ماه در کافه گالری موزه هنرهای دینی امام علی (ع) آغاز به کار می کند.

وی افزود: تیم تولید این فیلم سینمایی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که ساعت ۱۶ برگزار می‌شود، حضور می‌یابند. همچنین کریستف رضاعی آلبوم موسیقی این فیلم سینمایی را که متقاضی بسیاری داشته است برای نخستین بار در این نمایشگاه عرضه می‌کند.

نمایشگاه عکس در دنیای تو ساعت چند است

کارگردان فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» متذکر شد: آلبوم موسیقی این فیلم سینمایی توسط انتشارات «میم» تولید و روانه بازار شده است.

یزدانیان در پایان صحبت های خود با اشاره به نمایش فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به صورت تک سانس گفت: پس از پایان اکران، به دلیل استقبال مخاطب از فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» دو سالن سینما در مجتمع سینمایی کوروش ساعت ۱۷:۳۰ و سینما آزادی ساعت ۱۳، این فیلم را به صورت تک سانس نمایش می دهند.

کد خبر 2884310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha