۲۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۵:۵۱

رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر:

کمیته پژوهشی تعامل دانشگاه و صنعت استان بوشهر تشکیل می‌شود

کمیته پژوهشی تعامل دانشگاه و صنعت استان بوشهر تشکیل می‌شود

بوشهر - رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر گفت: کمیته پژوهشی تعامل دانشگاه و صنعت در استان بوشهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر منصوری‌نسب ظهر یکشنبه در دیدار اعضای کمیته پژوهشی دانشکده فنی و حرفه‌ای با امام جمعه بوشهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار خوبی در راستای توسعه علمی در این دانشگاه صورت گرفته است و طرح‌های مهمی را در دست اجرا داریم.

وی به نقش بسیار مهم تحقیق و پژوهش در دستیابی به اهداف علمی در دانشگاه‌ها اشاره کرد و ادامه داد: امام جمعه بوشهر همواره بر توسعه پژوهش در دانشگاه تاکید دارند و ما نیز در همین راستا حرکت می‌کنیم.

رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر توسعه کارآفرینی را به عنوان یکی از مهمترین مزایای دانشگاه‌های فنی عنوان کرد و افزود: دانشگاه‌ها باید در راستای توسعه علمی حرکت کنند و شرایط نیز برای کارآفرینی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان فراهم شود.

وی تصریح کرد: دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر برای ایجاد رشته‌های مورد تقاضا و اشتغال‌محور آماده است و تلاش داریم تا رشته‌هایی متناسب با نیازهای استان در سطح این دانشگاه ایجاد شود.

منصوری‌نسب از توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه در استان بوشهر به عنوان یکی از مهمترین برنامه‌ها یاد کرد و ادامه داد: ایجاد کمیته پژوهش دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان یکی از راهکارهای مهم در این راستا است.

وی همچنین از برگزاری همایش ارتباط صنعت و دانشگاه در آینده نزدیک خبر داد و اضافه کرد: این همایش به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای امام خامنه‌ای بوشهر برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه امام خامنه‌ای بوشهر گفت: با حضور استاندار بوشهر، نماینده ولی فقیه در استان و روسای دانشگاه‌های استان، کمیته پژوهشی تعامل دانشگاه با صنعت تشکیل خواهد شد که نقش مهمی در توسعه این ارتباط خواهد داشت.

کد خبر 2884788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha