وزیر ارتباطات مطرح کرد؛

افزایش كیفیت و كاهش قیمت مکالمات تلفن ثابت و موبایل

افزایش كیفیت و كاهش قیمت مکالمات تلفن ثابت و موبایل

وزیر ارتباطات گفت: افزایش كیفیت و كاهش قیمت در حوزه تلفن ثابت و تلفن همراه در كشور موضوع مهمی است كه باید برای آن راهكار مناسب اندیشید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی کلوب، مهمترین راهكارهای عملی برای کاهش قیمت و افزایش کیفیت خدمات ارتباطی در حوزه تلفن همراه و ثابت را فراهم كردن شرایط مختلف برای ایجاد رقابت بین اپراتورها عنوان کرد و از دو طرح وزارت ارتباطات برای مهیاشدن این هدف خبر داد.

وی گفت: در حوزه تلفن همراه، طرح ترابردپذیری شماره ها که امکان تغییر اپراتور را بدون تغییر شماره ممکن می کند، راهكار مناسبی است كه مشتركان و كاربران را به سمت اپراتوری می كشاند كه بهترین كیفیت را با قیمت مناسب ارائه می دهند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد راهکار رفع مشکلات تلفن ثابت نیز اضافه کرد: طرح دریافت پروانه ایجاد و بهره برداری از شبکه ارتباطات ثابت (FCP) در دستور کار است كه با توجه به تجربه جدید، اقدام به ثبت نام از شركتهای متقاضی و در ادامه بررسی توانمندیهای فنی و مالی این شركتها اجرایی شد و در مجموع از میان شركتهای متقاضی، ۷ شركت دارای شرایط شدند که در هفته دولت پروانه این شركتها صادر و اعطا می شود.

کد خبر 2887105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha