۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۱۴:۱۷

نفرات بر‌تر مسابقات تکواندوی پومسه بانوان قم معرفی شدند

نفرات بر‌تر مسابقات تکواندوی پومسه بانوان قم معرفی شدند

قم - نفرات بر‌تر مسابقات تکواندوی پومسه بانوان قم در پایان رقابت تکواندوکاران قمی در رده‌های سنی مختلف مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات تکواندوی بانوان استان قم در بخش پومسه پیش از ظهر جمعه در سالن ورزشی شهیدان برجعلی‌زاده قم برگزار شد و نفرات بر‌تر در دو بخش تیمی و انفرادی و رده‌های سنی مختلف روی سکو رفتند.

در این مسابقات که به همت هیئت تکواندوی استان قم برگزار شد در رده سنی نونهالان زیر ۱۲ سال، آینده سازان پومسه قم روی شیهاپچانگ رفتند و حاصل تلاش این پومسه کاران آینده دار قهرمانی معصومه تفویضی بود ضمن اینکه ریحانه علی کوهی به مقام دوم بسنده کرد و فاطمه محمودیان سوم شد.

در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال نیز عنوان قهرمانی به شیدا باوفا پومسه کار توانمند قمی رسید و فاطمه مظاهری و بیتا بهرامی نفراتی بودند که با وجود نمایش خوب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

در رده سنی زیر ۱۷ سال که ویژه تکواندوکاران جوان بود عنوان نخست مائده کریمی رسید و پس اتز کریمی، هانیه زجانی بر سکوی دوم ایستاد ضمن اینکه حدیث می‌رالی مدال برنز را از آن خود کرد.

در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال، مهسا روستایی در رقابت نزدیک مدعیان مقام قهرمانی را از آن خود کرد و مریم محمود‌زاده به عنوان دوم رسید ضمن اینکه سمیرا سادات موسوی صاحب عنوان سوم شد.

کبری سخایی وطن پومسه کار خوشنام قمی نیز در رده سنی بالای ۳۰ سال درخشید و توانست در این رده سنی بالا‌تر از معصومه سلطان لو به مقام نخست برسد البته سخایی وطن سال گذشته نیز نماینده پومسه قم در لیگ دسته اول بانوان کشور بود و نتایج بسیار خوبی در این مسابقات کسب کرد.

در مسابقات پومسه تیمی تیم ۳ نفره زهرا یوسفی، فاطمه معین‌زاده و زینب میرزایی به مقام نخست دست یافت و تیم ۳ نفره میترا صادق لو، سمیرا اسلامی و مریم محمود‌زاده در جایگاه دوم قرار گرفت.

این مسابقات تنها در بخش پومسه برگزار شد و رقابت‌های بخش کیوروگی نیز به زودی برگزار خواهد شد.

کد خبر 2889548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha