۲ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۱۱

رییس هیئت جودو خراسان شمالی:

۴ جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

۴ جودوکار خراسان شمالی به تیم ملی دعوت شدند

بجنورد- رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی از دعوت چهار جودوکار این استان به اردوی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشور خبر داد.

کوروش خسرویار در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به دعوت چهار جودوکار خراسان شمالی به اردوی تیم ملی جودوی بزرگسالان کشور، اظهار کرد: مجيد وحيد بريمانلو، علي محمدي بريمانلو، جواد مرادي و قاسم باغچقي چهار جودوکار هم استانی هستند که به اردوي تيم ملي دعوت شده اند.

وی با بیان این که اردوی تیم ملی جودو در مجموعه ورزشي شهيد کبکانيان، سالن جودوي تهران از امروز تا دهم ماه جاري برگزار می شود، اضافه کرد: : در اين اردو ۱۷ نفر از استان هاي مختلف دعوت شده اند که می بایست امروز(دوشنبه) خود را به سرمربی تیم ملی معرفی کنند

خسرویار در ادامه با اشاره به مؤفقیت های جودوی خراسان شمالی در سایر رده های سنی، اظهار کرد: تيم جودوي نوجوانان استان نیز چندی پیش مقام سوم کشور را به دست آورد و جودوکاران نوجوان استان در این مسابقات دو مدال طلا، دو مدال نقره و يک مدال برنز را کسب کردند.

رییس هیئت جودو و کوراش خراسان شمالی اظهار داشت: در حال حاضر جودوکاران این استان در تمامی رده های سنی تمرینات خود را به صورت جدی پیگیری کرده و در تمامی رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان نیز ورزشکارانی از خراسان شمالی در تیم های ملی عضویت دارند.

 

کد خبر 2893780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha