۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷

در روز نخست هفته دولت؛

شش پروژه عمران شهری خورموج افتتاح شد

شش پروژه عمران شهری خورموج افتتاح شد

دشتی- در روز نخست هفته دولت، شش پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در شهر خورموج افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو صبح دوشنبه در آئین افتتاح این پروژه‌ها اظهار داشت: در شهرستان دشتی به‌واسطه تعامل، همدلی و همزبانی خوبی که در بین مسئولان اجرایی، امام جمعه خورموج، نیروهای نظامی و انتظامی، شوراهای اسلامی شهر و روستا، شهرداران و دهیاران وجود دارد کارهای خوبی صورت گرفته که خروجی آن خدمت بی منت به مردم است.

وی افزود: به برکت هفته دولت امسال بالغ بر ۸۶۰ میلیارد ریال، اعتبار پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی در سطح شهرستان است که از عنایت دولت تدبیر و امید، استاندار بوشهر، نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی و مدیران تقدیر و تشکر می‌شود.

مهرجو بیان کرد: در سال جاری علی‌رغم کاهش اعتبارات عمرانی، ولی در راستای تاکیدات استاندار بوشهر ۲۰ درصد اعتبارات عمرانی شهرستان به پروژه‌های عمران شهری اختصاص داده شده است که با بهره‌برداری از آنها تحول خوبی در شهرها شاهد خواهیم بود.

وی اضافه کرد: در این هفته مهمترین پروژه‌های که عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد، احداث بوستان‌های شهری و زمین چمن‌های مصنوعی است که از شهرداری خورموج درخواست داریم با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

مهرجو با تقدیر از تلاش‌های مجموعه شهرداری خورموج گفت: در سال گذشته بخش وسیعی از پروژه‌های عمرانی عملیات اجرایی آنها آغاز شد که در هفته دولت این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار دشتی گفت: در آغازین روز از هفته دولت نیز شش پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۶ پروژه در خورموج

شهردار خورموج نیز گفت: این پروژه ها شامل پنج خیابان است که در قسمت های مختلف شهر احداث شده است.

احمد شیخیانی افزود: در هفته دولت امسال ۱۶ پروژه عمران شهری در شهر خورموج افتتاح و اجرا خواهد شد که از عنایت دولت، استاندار بوشهر، فرماندار شهرستان و نماینده مردم دشتی و تنگستان تقدیر و تشکر می شود.

کد خبر 2893899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha