۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۹

در سال جاری؛

۸۰ طرح خودکفایی مددجویان کمیته امداد در شیروان اجرا شد

۸۰ طرح خودکفایی مددجویان کمیته امداد در شیروان اجرا شد

شیروان- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۸۰ طرح خودکفایی مددجویان این نهاد در شهرستان شیروان اجرا شده است.

قربان احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، از اجرای ۸۰ طرح خودکفایی مددجویان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان خبر داد و افزود: این طرح ها از ابتدای امسال تاکنون اجرایی شده اند.

وی اضافه کرد: از این تعداد هشت طرح از محل طرح های کارانگیزی، ۱۲ طرح توان افزایی و ۶۰ طرح از محل اشتغال یا خودکفایی بوده و در مجموع برای اجرای تمامی این طرح ها بیش از هفت میلیارد و ۷۷۴ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

احمدی اظهار داشت: از کل طرح های فوق الذکر پنج طرح کشاورزی، ۴۸ طرح دامداری، ۹ طرح صنایع دستی و ۱۸ طرح مربوط به بخش خدمات هستند.

وی با بیان این که طرح های مزبور در سطح شهر و روستاهای شهرستان اجرا شده اند، افزود: بیشترین طرح خودکفایی اجرا شده در شهرستان شیروان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) مربوط به بخش دامداری بوده و در این زمینه چهار میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال هزینه شده است.

احمدی اضافه کرد: از تعداد کل طرح های خودکفایی این نهاد ۱۸ طرح از محل صندوق اعتبارات امداد و ۶۲ طرح از محل تسهیلات بانکی تأمین اعتبار شده اند.

به گفته وی همچنین از ۸۰ طرح اجرایی کمیته امداد شیروان در سال جاری ۳۰ طرح برای زنان تحت پوشش و ۵۰ طرح نیز برای آقایان مددجو اجرا شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان همچنین با اشاره به اجرای دوره های مهارت آموزی و حرفه آموزی برای دانش آموزان مددجوی این شهرستان، اظهار کرد: امسال ۱۰۷ نفر از دانش آموزان مقطع دبیرستان در این شهرستان آموزش دیده اند که از این تعداد ۷۸ نفر در دوره های مهارت آموزی و ۲۹ نفر نیز در دوره حرفه آموزی شرکت کرده اند.

احمدی افزود: برای اجرای دوره های مهارت آموزی و حرفه آموزی در شهرستان شیرون بیش از ۲۸۴ میلیون ریال از سوی نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) هزینه شده است.

 

کد خبر 2893969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha