۲ شهریور ۱۳۹۴، ۲۱:۱۰

استاندار بوشهر:

۲۱۸ زمین چمن مصنوعی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

۲۱۸ زمین چمن مصنوعی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: امسال ۲۱۸ زمین چمن مصنوعی جدید در استان بوشهر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر دوشنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر آب‌پخش اظهار داشت: دولت تلاش بسیار زیادی را برای رفع مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف داشته است و در این راستا طرح‌های مهم اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: طرح‌های بسیار خوبی در سطح استان بوشهر تعریف شده است که یکی از برنامه‌ها مربوط به زیرساخت‌های ورزشی است که از سال گذشته آغاز شده و امسال نیز در فازهای جدید اجرا خواهد شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سال گذشته در همه روستاهای بالای یک هزار نفر جمعیت استان بوشهر زمین چمن مصنوعی ساخته شد، خاطرنشان کرد: امسال نیز در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان نیز زمین چمن مصنوعی ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه در سطح شهرهای استان نیز به ازای هر پنج هزار نفر یک زمین چمن مصنوعی ساخته خواهد شد، بیان کرد: امسال در مجموع ۱۱۳ زمین چمن در سطح شهرها و ۷۵ زمین چمن نیز در روستاهای استان بوشهر ساخته خواهد شد که تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

سالاری به اجرای ۱۵ طرح امید در سطح استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: طرح‌های امید در ۱۲۰ روستای دشتستان اجرا می‌شود که نتیجه آن افزایش شور و نشاط و شادابی در سطح روستاها است.

وی به افتتاح ۱۰۹ پروژه هفته دولت با ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار در دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰ پروژه بسیار مهم و بزرگ نیز طی هفته دولت در شهرستان دشتستان کلنگ‌زنی خواهد شد.

افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در شهر آب‌پخش

شهردار آب‌پخش نیز در این آئین به تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه شهری آب‌پخش اشاره کرد و اظهار داشت: با حمایت‌های استاندار بوشهر شاهد تزریق اعتبارات خوبی برای ساخت و توسعه زیرساخت‌های شهری در سطح آب‌پخش هستیم.

حسین عباسی به افتتاح ۱۰ پروژه عمرانی در شهر آب‌پخش اشاره کرد و ادامه داد: ۴۵ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه‌ها هزینه شده است.

وی اضافه کرد: با حضور استاندار در نخستین روز هفته دولت، چهار زمین چمن مصنوعی به بهره‌برداری رسید که می‌تواند نقش مهمی در توسعه ورزش در سطح شهر آب‌پخش داشته باشد.

شهردار آب‌پخش به دیگر پروژه‌های افتتاح شده امروز اشاره کرد و ادامه داد: ۴۰ هزار مترمربع آسفالت معابر و خیابان‌ها از طرح‌های مهمی بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

وی همچنین به افتتاح پروژه پیاده‌رو بلوار وحدت اشاره کرد و گفت: پارک محله‌ای ناصرخسرو از دیگر طرح‌های مهمی بود که امروز در آب‌پخش به بهره‌برداری رسید.

لزوم حمایت از ورزشکاران آب‌پخش

رئیس شورای اسلامی آب‌پخش نیز در این آیین اظهار داشت: آب‌پخش یکی از هشت شهر پرجمعیت استان بوشهر است که نیاز است مسئولان استان توجه ویژه‌ای به نیازها و خواسته‌های مردم این شهر داشته باشند.

مصطفی رضایی توسعه زیرساخت‌های ورزشی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها عنوان کرد و ادامه داد: ورزشکاران آب‌پخش باوجود محدودیت‌های زیادی که دارند، در مسابقات استانی و ملی افتخارآفرینی می‌کنند که امیدواریم شاهد حمایت بهتری از این تیم باشیم.

وی به افتتاح چهار زمین چمن مصنوعی در شهر آب‌پخش اشاره کرد و ادامه داد: ۲۷ پروژه بزرگ عمرانی بااعتبار ۸۰ میلیارد ریال طی هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس شورای اسلامی آب‌پخش همچنین به افتتاح چند پروژه برق‌رسانی در آب‌پخش اشاره کرد و افزود: استاندار بوشهر همواره توجه ویژه‌ای به بخش آب‌پخش داشته است و امیدواریم شاهد تداوم این حمایت‌ها باشیم.

کد خبر 2894616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha