۳ شهریور ۱۳۹۴، ۲۲:۱۵

پروژه پارکینگ هواپیما در جزیره خارگ افتتاح شد

پروژه پارکینگ هواپیما در جزیره خارگ افتتاح شد

بوشهر – در آئینی با حضور مسئولان، پروژه پارکینگ هواپیما در جزیره خارگ افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران عصر سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های فرودگاهی جزیره خارگ ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: همه مسئولان باید از تمام توان خود برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده کنند.

سید پیروز موسوی با اشاره به آغاز پروژه احداث پارکینگ سوم و تاکسی فرودگاه شهدای جزیره خارگ از اسنفد سال ۹۲، اضافه کرد: ۵۶ میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.

وی خدمات رسانی به مردم جزیره خارگ را به عنوان یکی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه‌ها عنوان کرد و ادامه داد: فرودگاه جزیره خارگ استانداردهای لازم را دارد و می‌تواند خدمات مناسبی را ارائه دهد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران گفت: تلاش داریم که زمینه توسعه استانداردها و ارتقای اچ.اس.ای و ایمنی فرودگاهی را در فرودگاه خارگ فراهم سازیم.

سیستم سرمایشی هواپیما افتتاح شد

مدیر عملیات عمومی پایانه نفتی خارگ نیز در این آئین به اهمیت بالای ساخت پروژه پارکینگ سوم و تاکسی وی فرودگاه جزیره خارگ اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌ها در جزیره خارگ را به عنوان اولویت مهم در دستور کار داریم.

هاشم حقیقی به اهمیت بالای رسیدگی به نیازهای مردم جزیره اشاره کرد و ادامه داد: از شاخص‌های مهم برای عملیات اجرایی پروژه سومین پارکینگ و تاکسی فرودگاه خارگ باید به تعامل و همفکری اشاره کنیم.

وی از عموم تلاشگران این حرکت به‌ویژه حمایت‌های بی‌دریغ مدیر عامل و سایر روسای شرکت پایانه‌های نفتی و سایر مسئولان مرتبط با این پروژه تقدیر کرد.

در این آئین همچنین دومین سیستم سرمایشی هواپیما که توسط صنعتگران داخلی در تبریز ساخته شده نیز در فرودگاه جزیره خارگ به بهره‌برداری رسید.

بلوار دسترسی به مخازن ذخیره‌سازی نفت افتتاح شد

در آئینی با حضور مسئولان، بلوار دسترسی به مخازن ذخیره سازی نفت خام پایانه نفتی خارگ به بهره‌برداری رسید.

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران در این آئین با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: جزیره خارگ به عنوان قطب صادرات نف خام کشور محسوب می شود و در این جزیره طرح‌های مهمی اجرا شده که برخی از طرح‌ها در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد نوروزی فرد به اهداف ساخت بلوار دسترسی به مخازن ذخیره سازی نفت خام پایانه نفتی خارگ اشاره کرد و افود: تسهیل در رفت و امدها به عنوان یکی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است که در اجرای برنامه‌های صادراتی نیز نقش مهمی خواهد داشت.

وی طول این بلوار را یک هزار و ۵۰۰ متر عنوان کرد و افزود: ۱۷ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بلوار دولت در جزیره خارگ و شرکت پایانه‌های نفتی هزینه شده است.

مدیر خدمات پشتیبانی شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به اینکه شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در اجرای این پروژه‌ها مد نظر بوده است، بیان کرد: تلاش داریم که با دقت نظر در اجرای پروژه‌ها، طرح‌های مختلف با کیفیت مطلوبی اجرا شود.

 فاز دوم خوابگاه میلاد ویژه بانوان پایانه‌های نفتی افتتاح شد

طرح توسعه خوابگاه میلاد ویژه بانوان پایانه نفتی ایران نیز به مناسبت هفته دولت و با حضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این آئین اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم ما افزایش خدمات رفاهی و آموزشی کارکنان است که به بانوان نیز توجه ویژه‌ای خواهد شد.

سید پیروز موسوی در ادامه با بیان اینکه حفظ کرامت انسانی در راس وظایف مدیران صنعت نفت است، اضافه کرد: تقویت و نگهداشت نیروی انسانی کارآمد یکی از برنامه‌ها مهم ما است.

وی از تلاش برای بهبود فضای اقامتی و رفاهی کارکنان زن شاغل در پایانه های نفتی ایران خبر داد و افزود: توسعه پروژه‌های فرهنگی و رفاهی نیز در دستور کار قرار دارد.

بلوار و میدان فرودگاه خارگ کلنگ‌زنی شد

عملیات اجرایی ساخت یک بلوار و میدان فرودگاه در جزیره خارگ با حضور مسولان کلنگ‌زنی شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران در این آئین با بیان اینکه بلوار و میدان فرودگاه جزیره خارگ یک کیلومتر طول دارد، بیان کرد: بهبود عبور و مرور در جزیره خارگ یکی از مهمترین اهداف اجرای این پروژه است.

سید پروز موسوی با بیان اینکه این پروژه با تلاش مدیریت عملیات عمومی و با امکانات و منابع داخلی با هدف صرفه جویی در هزینه‌ها ساخته می شود، اضافه کرد: مسائل زیست محیطی در اجرای این پروژه رعایت می‌شود.

کد خبر 2895773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha