۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۲۳

ثروتی در تذکر شفاهی:

تکلیف پرونده پدیده و میزان را روشن کنید

تکلیف پرونده پدیده و میزان را روشن کنید

نماینده مردم بجنورد با اشاره به اینکه یک سال از پرونده پدیده و هشت‎ماه از پرونده میزان گذشته است، گفت: تکلیف این دو پرونده را روشن کنید چون مردم دچار مشکل شده‎اند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس، موسیالرضا ثروتی نماینده مردم بجنورد در مجلس در تذکر شفاهی با اشاره به اینکه از ابتدا به وزیر کشور گفتیم کسانی که در استانداری‌ها و فرمانداری‌ها مشغول هستند به دنبال ورود به انتخابات می‌باشند، گفت: ۶ ماه است که فرماندار نداریم، از ۵ شهرستان ۲ شهرستان بدون فرماندار هستند، اما هیچکس پاسخگو نیست.

وی افزود: هیات رئیسه عنوان کرد استیضاح نکنید، اما پرونده پدیده و میزان همچنان بلاتکلیف است. یک سال از پرونده پدیده و هشتماه از پرونده میزان گذشته است، اما رسیدگی نشده و اجازه استیضاح هم نمی‌دهید.

به گزارش مهر، محمدحسن ابوترابیفرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: به بنده در اینباره کاری واگذار نشده است. شما گفتید جلسهای با وزیر داشته باشیم که این امر اتفاق افتاد.

وی افزود: بنده از همکاران سئوال کردم اما عنوان کردند برای استیضاح اصلا برگه‌ای را امضا نکرده‌اند، شما نامه‌ای را به نمایندگان برای امضا نشان داده‌اید و بعدا عنوان کرده‌اید که این نامه استیضاح است، اما این مسئله خلاف اخلاق است.

 

 

 

کد خبر 2896202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha