۴ شهریور ۱۳۹۴، ۱۳:۳۶

در قالب تور تئاتری

هیو جکمن از «برادوی تا اوز» را در استرالیا طی می‌کند

هیو جکمن از «برادوی تا اوز» را در استرالیا طی می‌کند

هیو جکمن قصد دارد در مقام کارگردان نمایش موزیکال «برادوی تا اوز» را در قالب یک تور تئاتری، در چند شهر استرالیا روی صحنه ببرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، جکمن که در سال ۲۰۱۱ نمایش «بازگشت به برادوی» را در کشور استرالیا به صحنه برده بود، بعد از گذشت ۵ سال و به منظور اجرای این اثری نمایشی در ۵ شهر استرالیا، به کشور خود بازمی‌گردد. این نمایش موزیکال با نام جدید «برادوی تا اوز» و با حضور ۱۵۰ موزیسین اعم از خواننده و گروه کر و برگرفته از تجربیات موفق گذشته هیو جکمن در تئاتر و سینما نظیر «پسری از اوز»، «بینوایان» و تجربه او با شخصیت «ولویرین» در فیلم «مردان ایکس» تولید و اجرا می‌شود.

در توصیف نمایش موزیکال «برادوی تا اوز» باید گفت که این تجربه بسیار بزرگتر از تجربه قبلی جکمن با نمایش «بازگشت به برادوی» است و او در این تجربه جدید تمامی موزیک‌های مورد علاقه خود و همچنین موزیک‌هایی که در تجربیات کاری خود در عرصه فیلم و تئاتر تجربه کرده، مورد استفاده قرار می‌دهد.

جکمن درباره اجرای نمایش «برادوی تا اوز» چنین گفته است: «برادوی تا اوز» رویایی است که به واقعیت تبدیل می‌شود. این نمایشی است که من همیشه قصد داشتم آن را در کشور خودم اجرا کنم. این نمایش مملو از موسیقی‌ها و داستان‌های مختلف است. شما با دیدن نمایش «برادوی تا اوز» با شخصیت حقیقی من آشنا خواهید شد. 

نمایش موزیکال «برادوی تا اوز» در روز ۲۴ ماه نوامبر (۳ آذرماه) در شهر ملبورن استرالیا، اجرای خود را آغاز می‌کند و بعد از آن به شهرهای سیدنی، بریسبون، آدلاید و پرث سفر کرده و اجرا خواهد شد. 

آخرین تجربه حضور هیو جکمن بر صحنه تئاتر استرالیا در مقام بازیگر، به سال ۲۰۰۶ و بازی در نمایش «پسری از اوز» بازمی‌گردد.

کد خبر 2896206

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha