۶ شهریور ۱۳۹۴، ۹:۳۵

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت؛

۱۰ طرح خدماتی، عمرانی و بهداشتی در هشترود به بهره برداری رسید

۱۰ طرح خدماتی، عمرانی و بهداشتی در هشترود به بهره برداری رسید

هشترود - همزمان با پنجمین روز از هفته دولت، ۱۰ طرح خدماتی، عمرانی و بهداشتی در شهر نظرکهریزی هشترود افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار هشترود صبح جمعه در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: این طرح ها شامل طرح های شهرداری از جمله اجرای جدول گذاری خیابانهای سطح شهر به طول هزارو ۴۰۰ متر، زیرسازی و آسفالت خیابانهای مزار شهداو چای کنار شرقی و غربی به طول ۲۰ هزار متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری و تملک دارائیهای سرمایه ای استان است.

حسن مستفید سپس افزود: احداث پل دو دهنه  پنچ متری به عرض ۱۸متربا اعتبار ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه واحداث دیوار حفاظتی خیابانهای بهار و اصلاح هندسی معبر با اعتبار ۳۰۰ میلیون ریال از محل بهبود عبور و مرورشهری از دیگر پوژه های افتتاح شده شهر نظرکهریزی بود.

وی با بیان اینکه خانه بهداشت روستای برج سفلی  و پارالار که احداث آنها  در سال ۹۳ شروع شده بود نیز امروز به دست مسئولین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت، ابراز داشت: این خانه بهداشت ها هر کدام در زمین اهدائی اهالی به مساحت ۳۰۰متر مربع با همکاری و مساعدت شورای اسلامی روستا با اعتبار بالغ بر دو  میلیارد ریال احداث شده است.

مستفیذ با تاکید بر اینکه پروژه ديوار ساحلي، پلهاي بتني و پارك كودك روستاي برج سفلي نظركهريزي شهرستان هشترود نیز افتتاح وبه بهره برداری رسید، گفت: پروژه ديوار سنگي مسيل روستا در دو طرف مسيل بطول ۳۳۵ متر به ارتفاع ۲.۵ متر با قرنيز بتني ودو عدد پل به دهانه ۶در ۶ متر وهمچنين پارك بازي كودك با مشاركت دهياري با اعتباري بالغ بر ۲ ميليارد ريال از محل اعتبارات حوادث مورد بهره برداری قرار گرفت.

کد خبر 2897418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha