۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۸

فرماندار قرچک:

نامزدهای انتخابات حق تبلیغ در ادارات و اماکن عمومی قرچک را ندارند

نامزدهای انتخابات حق تبلیغ در ادارات و اماکن عمومی قرچک را ندارند

قرچک- فرماندار قرچک گفت: نامزدهای انتخابات حق تبلیغ در ادارات و اماکن عمومی قرچک را ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر،  مسعود مرسلپور صبح شنبه در نشست با اعضای هیئت نظارت بر انتخابات این شهرستان با اشاره به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اظهار داشت: انتخابات اسفندماه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی افزود: باید برگزار کنندگان انتخابات زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند زیرا حضور بانشاط مردم بسیاری از توطئه های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

مرسل پور وظیفه شورای نگهبان را در انتخابات مهم و خطیر عنوان کرد و ادامه داد: شورای نگهبان بر اساس اصول قانون اساسی باید بدون هرگونه نگاه فردی به وظائف خود بر طبق قانون عمل کند.

وی با اشاره به موفقیت برگزاری انتخابات در شهرستان قرچک در دوره های گذشته اضافه کرد: خوشبختانه همواره انتخابات با نشاطی در شهرستان قرچک برگزار شده به طوری که تاکنون هیچ انتخاباتی در این منطقه به ابطال کشیده نشده است.

فرماندار قرچک گفت: عدم ابطال انتخابات نشان دهنده آن است که هیئت های اجرایی و نظارت به وظیفه قانونی خود عمل کرد و بی طرفانه در برگزاری پرشور انتخابات مشارکت داشتند.

وی متذکر شد: نامزدهای انتخابات پیش رو حق تبلیغ در ادارات و اماکن عمومی را ندارند و قطعا مجریان انتخابات با تخلفات احتمالی برخورد خواهد کرد.

مرسلپور گفت: باید ادارات و نهادهای شهرستان قرچک در انتخابات بی طرف باشند و مدیران شهرستانی حق استفاده از اموال و امکانات دولتی چه در حال حاضر و چه در زمان انتخابات برای نامزدی را ندارند.

کد خبر 2898059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha