۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸

مدیر عامل شرکت غله استان کرمانشاه:

مطالبات گندمکاران کرمانشاهی تا دو هفته آینده پرداخت می شود

مطالبات گندمکاران کرمانشاهی تا دو هفته آینده پرداخت می شود

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت مطالبات گندمکاران کرمانشاهی تا دو هفته آینده خبر داد.

مظفر رحمت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای برداشت گندم در استان کرمانشاه تا کنون نزدیک به ۴۴۵ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان به صورت تضمینی خریداری شده است.

وی با بیان اینکه این مقدار گندم در قالب ۹۴ هزار و ۱۱۱ محموله تحویل سیلوهای استان شده است، ارزش گندم های خریداری شده را ۵۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد.

رحمت آبادی خاطر نشان کرد: با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته تا کنون ۴۳۸ میلیارد تومان معادل ۸۵ درصد از مطالبات کشاورزان به آنها پرداخت شده و ۱۵ درصد باقیمانده نیز ظرف دو هفته آینده به حساب آنان واریز شد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه تصریح کرد: تمامی تلاش ما در راستای جلب رضایت کشاورزان که از اقشار زحمتکش جامعه هستند صورت می گیرد.

وی از واریز ۴۶ میلیارد تومان به حساب کشاورزان از روز چهارشنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: به کشاورزان کرمانشاهی اطمینان می دهیم که با دریافت پول از مرکز مطالبات آنها در سریعترین زمان ممکن به آنها پرداخت خواهد شد.

کد خبر 2898310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha