۱۲ شهریور ۱۳۹۴، ۸:۵۳

همایش تجلیل از نخبگان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی برگزار شد

همایش تجلیل از نخبگان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی برگزار شد

بجنورد - همایش تجلیل از نخبگان بسیج دانش آموزی خراسان شمالی در محل فرهنگ سرای شهروند بجنورد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در این همایش با اشاره به نقش آفرینی دانش آموزان بسیجی در هشت سال دفاع مقدس، گفت: جوانانی که در آن دوران در مقابل تجاوز دشمنان از حریم کشور دفاع می کردند، شاگرد اول های زمان خود بودند.

براتعلی حاتمی با اشاره به نقش مهم بسیج دانش آموزی در مدارس، افزود: شما دانش آموزان با حضور در این نهاد مقدس راه درست را انتخاب کرده اید.

حاتمی اظهارداشت: بسیج علمی کارش این است که خوب درس بخواند و بسیج دانش آموزی در واقع همان برگزیدگان علمی هستند.

وی با تشکر از تمام کسانی که در راستای اعتلای اهداف آموزش و پرورش گام برمی دارند، بیان داشت: از بسیج به صورت ویژه تشکر می کنیم؛ چرا که بسیج، فرزندان ما را در راستای اعتلای اهداف ارزشمند نظام اسلامی رشد می دهد.

سرهنگ ابوالقاسم چمن، جانشین فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در اقشار بسیج نیز در ادامه این همایش افزود: امنیت امروز جامعه مدیون ایثار، شهادت و خون پاک شهیدان است.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و سال های اول انقلاب دانش آموزان هم سن شما با دست های خالی قله های علم و ایمان را فتح کردند و افتخار آفریدند، تصریح کرد: وظیفه سنگینی امروز بر دوش همه شما دانش آموزان است، چرا که همه چیز برای رشد و پیشرفت شما مهیا است.

سرهنگ چمن در ادامه فلسفه وجودی بسیج را کمک به ساختارهای نظام دانست و اظهارداشت: سازمان بسیج دانش آموزی شریک استراتژیک آموزش و پرورش است.

در پایان این همایش از رتبه های برتر کنکور در طرح آیه های تمدن و لیگ علمی پایا تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 2902660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha