۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۳۵

معرفی هیأت داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر مقاومت

معرفی هیأت داوران مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره تئاتر مقاومت

هیأت داوران مسابقه نمایشنامه نویسی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، هیأت داوران بخش مسابقه نمایشنامه نویسی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، متشکل از ۳ نمایشنامه نویس انتخاب و معرفی شدند.

مهرداد رایانی مخصوص، فارس باقری و شهرام احمدزاده داوری آثار متقاضی حضور در بخش مسابقه نمایشنامه نویسی جشنواره پانزدهم را عهده‌دار شدند.

این هیأت بررسی آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره پانزدهم را آغاز کرده‌اند و تا پایان مهلت تعیین شده برای ارسال آثار به دبیرخانه، نمایشنامه‌های متقاضی را مورد ارزیابی قرار خواهند داد. پیش از این و به دلیل تقاضای هنرمندان برای تمدید مهلت ارسال آثار به بخش مسابقه نمایشنامه نویسی پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، این مهلت تا ۲۵ مهرماه تمدید شد.

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و به دبیری حسین پارسایی در قالب رپرتوار آثار منتخب تهران و سایر شهر های ایران برگزار خواهد شد.

کد خبر 2906631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • لیلا قزوینی ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۱
      0 0
      سلام . ظهر دوستان بخیر کاش شرایطی درست میشد که دوستانی که آثارشون رو به جشنواره ایمیل کردند ، یک ایمیل دریافت اثر ، براشون ارسال میشد حالا که جشنواره تمدید شده ، آیا امکان این نیست که این کار صورت بگیره؟؟ میشه تماس گرفت و سوال کرد؟؟؟