۱۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۴:۱۳

نماینده مردم اورامانات در مجلس خبر داد:

جذب ۱۵میلیارد ریال اعتبار برای احداث بیمارستان روانسر

جذب ۱۵میلیارد ریال اعتبار برای احداث بیمارستان روانسر

کرمانشاه- نماینده مردم اورامانات از جذب ۱۵ میلیارد ریال اعتباربرای احداث بیمارستان ۳۲ تختخوابی روانسر خبرداد و گفت: قول هایی نیز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تسریع در احداث آن گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله منوچهری، ظهر دوشنبه در مراسم کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر که با حضور استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولین استانی و محلی برگزار شد از طرح تحول سلامت به عنوان یکی از اقدامات موثر دولت یازدهم یاد کرد که ارتقا خدمات بهداشتی و درمانی جامعه را موجب می شود.

وی، احداث بیمارستان روانسر را خواسته به حق و حیاتی برای مردم این شهرستان عنوان کرد که می تواند گامی در راستای تحق اجرای طرح تحول سلامت دولت تدبیر و امید باشد.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی، اجرای طرح احداث پروژه بیمارستان روانسر را یک پروسه طاقت فرسا و زمانبر تا به نتیجه رسیدن دانست و از کلنگ زنی آن پس از طی یک پروسه زمانبر ابراز خرسندی کرد.

وی از جذب یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای احداث این پروژه خبر داد و تصریح کرد: این مبلغ طی یک و نیم سال گذشته جذب شده و البته قول هایی نیز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برای تسریع در روند اجرای پروژه گرفته ایم.

منوچهری، با اشاره به اقدامات بهداشتی و درمانی صورت گرفته در منطقه اورامانات طی سه سال گذشته از پیشرفت هایی در این زمینه خبرداد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته توانستیم تا حدی خواسته های مردم منطقه اورامات را در زمینه بهداشت و درمان به انجام رسانده و جامه عمل بپوشانیم.

وی اجرای طرح «برکت تل»، اجرای «طرح کوهورت»، احداث «بیمارستان پاوه»، احداث «بیمارستان ثلاث باباجانی» و کلنگ زنی بیمارستان روانسر را از جمله مهمترین طرح های حوزه بهداشت و درمان در منطقه اورامانات اعلام کرد.

در ادامه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز، ابراز خرسندی کرد که پس از مدت ها فراز و نشیب با یک همدلی و همکاری مناسب شاهد کلنگ زنی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی روانسر هستیم.

حسین کریم، از اجرای هر چه سریعتر عملیات احداث این پروژه خبرداد و گفت: امیدواریم با این روند به زودی و در آینده نزدیک شاهد بهره برداری و افتتاح بیمارستان مذکور باشیم تا مردم روانسر بتوانند از خدمات درمانی آن بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: هدف ما قبل از درمان بهداشت و پیشگیری است و امیدواریم بیمارستان مذکور نیز بتواند در کنار امر درمان کمک شایانی در راستای پیشگیری از بیماریها و بهداشت شهرستان داشته باشد.

کد خبر 2907850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha