۱۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۸:۲۰

امام جمعه بوشهر:

تقویت زیرساخت‌های روستایی مورد توجه قرار گیرد

تقویت زیرساخت‌های روستایی مورد توجه قرار گیرد

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تقویت زیرساخت‌های روستایی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری بعدازظهر سه‌شنبه در نشست با رئیس بنیاد مسکن کشور اظهار داشت: مسکن یکی از نیازهای هر انسان است که برخورداری از مسکن مناسب و ایمن بسیار مهم است.

وی به خدمات متنوع بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: یکی از مهمترین برنامه‌های بنیاد مسکن، تامین سرپناه مناسب برای مردم و به ویژه نیازمندان و افراد حادثه‌دیده است.

امام جمعه بوشهر رفع مشکلات روستاها را به عنوان یکی دیگر از خدمات بسیار مهم بنیاد مسکن به جامعه عنوان کرد و افزود: روستاها از امکانات کمتری نسبت به شهرها برخوردار هستند که بنیاد مسکن طرح‌های خوبی را در روستاها اجرا می‌کند.

وی به طرح‌های عمرانی اجرا شده توسط بنیاد مسکن در سطح روستاها اشاره کرد و گفت: رسیدگی به مناطق محروم و مناطق روستایی در دستور کار بنیاد مسکن است که رضایت‌مندی مردم را در پی دارد.

آیت‌الله صفایی بوشهری توسعه زیرساخت‌های روستایی را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در سال‌های اخیر شاهد بروز حوادث مختلفی در سطح کشور بودیم که بنیاد مسکن کمک‌های زیادی را برای رفع این مشکلات کرد.

وی با بیان اینکه در زمان بروز حوادث مردم حادثه دیده در انتظار مدد مسئولان هستند، اضافه کرد: دو زلزله را در شهرستان‌های دشتی و دشتستان در سال‌های قبل داشتیم که خدمات قابل توجهی از سوی بنیاد مسکن ارائه شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر خواستار مقاوم‌سازی ابنیه‌های فنی عمرانی به ویژه ساخت و سازهای مسکونی دراستان بوشهر شد و افزود: زیرساخت‌های روستایی باید به خوبی تقویت شود.

وی با بیان اینکه ساخت‌و‌سازها باید به‌گونه‌ای باشد که در مقابل حوادث مقاوم باشند، گفت:‌ استاندار و دیگر مسئولان استان بوشهر در ساماندهی و بهسازی نقاط آسیب‌دیده زلزله استان بوشهر اقدامات بسیار خوبی را داشته‌اند.

کد خبر 2910079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha