۱۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۹

مدیر عامل شرکت خدمات بازرگانی منطقه ۹ خبر داد:

پرداخت ۹۳ درصد از مطالبات گندم کاران کرمانشاهی

 پرداخت ۹۳ درصد از مطالبات گندم کاران کرمانشاهی

کرمانشاه- مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه از پرداخت ۹۳ درصد مطالبات گندمکاران کرمانشاهی خبر داد و گفت: مابقی مطالبات گندمکاران نیز در زمانی کوتاه پرداخت خواهد شد.

مظفر رحمت آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: از ابتدای برداشت گندم در استان کرمانشاه تا کنون بیش از ۴۵۰ هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود: به منظور تسهیل در امر دریافت گندم از کشاورزان امسال ۶۸ مرکز در سطح استان برای این منظور تعیین شده بود که هم اکنون نیز آماده دریافت گندم از کشاورزان هستند.

رحمت آبادی ظرفیت سیلوهای سطح استان را بالغ بر یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن اعلام کرد و گفت: با این ظرفیت محدودیتی در راستای ذخیره سازی گندم در استان وجود ندارد.

این مسئول در خصوص پرداخت پول گندم کشاورزان کرمانشاهی نیز خاطر نشان کرد: تا کنون حدود ۴۹۰ میلیارد تومان از مطالبات گندمکاران معادل ۹۳ درصد به آنان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: حدود ۷ درصد مطالبات کشاورزان معادل ۳۰ میلیارد تومان نیز باقی مانده که تلاش ما این است این مطالبات را در زمانی کوتاه پرداخت کنیم.

رحمت آبادی گفت: تا کنون پول گندم کشاورزانی که تا ۱۲ مرداد ماه گندم خود را تحویل سیلوها داده اند پرداخت شده است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه در پایان افزود: آقای جنتی وزیر جهاد کشاورزی در خصوص پرداخت مطالبات کشاورزان طی هفته جاری قول مساعد داده اند.      

کد خبر 2912227

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha