۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۶:۱۲

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند:

تجهیز و ساماندهی ۱۲۰ واحد آموزشی در شهرستان هوراند

تجهیز و ساماندهی ۱۲۰ واحد آموزشی در شهرستان هوراند

هوراند - مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند از تجهیز و ساماندهی ۱۲۰ واحد آموزشی در شهرستان هوراند همزمان با فصل گشایش مدارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سخاوت محمودی ظهر جمعه در جلسه هماهنگی بازگشایی مدارس هوراند با اشاره به اینکه منشا بیشتر ناهنجاری های اجتماعی از بی سوادی است، اظهار داشت: در راستای ریشه کنی بی سوادی در جامعه نزدیک به ۷۰۰ نفر از مردم هوراند طی سال گذشته با سواد شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به آمار جمعیت در این شهرستان، استقبال مردم از سوادآموزی بی سابقه و چشمگیر بوده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند با بیان اینکه برخی از کودکان در مزارع بکار گرفته می شوند و مانع حضور آنها در مدارس می شود، گفت: متاسفانه کودکان بی سرپرست و بدسرپرست بدلیل عدم دسترسی آنها به مدارس مهم ترین عامل افزایش آمار بی سوادی در جامعه است.

محمودی تصریح کرد: ریشه کنی بی سوادی در جامعه و شهرستان هوراند از اولویت های آموزش و پرورش بوده که در این خصوص قراردادی بین آموزش و پرورش و فرمانداری در رابطه با شناسایی بی سوادان خانواده های کارکنان دولتی و روستائیان امضاء شده است.

وی با تاکید براینکه آموزش و پرورش هوراند رتبه برتر آذربایجان شرقی را در جهت ثبت نام دانش آموزان کسب کرده است، افزود: تعداد سه باب مدرسه خیّرساز هم زمان با بازگشایی مدارس در این شهرستان افتتاح می شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان هوراند در پایان یادآور شد: نزدیک به ۱۲۰ واحد آموزشی هوراند ساماندهی، تجهیز و برای بازگشایی مدارس در سالتحصیلی جدید آماده میزبانی دانش آموزان شده است.

کد خبر 2912887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha