۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۷:۳۲

جلالی در جمع خبرنگاران:

نباید فضای جامعه سر مسئله هسته‌ای دوقطبی شود

نباید فضای جامعه سر مسئله هسته‌ای دوقطبی شود

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به بررسی برجام در کمیسیون ویژه خانه ملت گفت: مقام معظم رهبری تاکید کردند در بحث هسته ای نباید جامعه را به یک فضای دو قطبی تبدیل کنیم و اگر این کار صورت گیرد غلط است.

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم ختم برادر عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه روند بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟ گفت: به نظر می رسد نباید کمیسیون برجام را به یک ابزار برای تبلیغات انتخاباتی تبدیل کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند در بحث هسته ای نباید جامعه را به یک فضای دو قطبی تبدیل کنیم و اگر این کار صورت گیرد غلط است.

جلالی تصریح کرد: خیلی از این مسائل امنیتی است و مربوط به منافع ملی و امنیت ملی می شود و نباید در رسانه ها مطرح شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با بیان اینکه بررسی برجام ماموریت کمیسیون برجام است، خاطرنشان کرد: دوستان ما در مجلس باید خود برجام را مورد بررسی قرار دهند و نقب زدن به گذشته اشتباه است.

وی افزود: برجام نباید به وسیله انتخاباتی تبدیل شود؛ در امریکا برجام به یک موضوع با محوریت انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شده و حول آن هم اکنون به شکلی دروغ پردازانه رقابت می شود.

جلالی با بیان اینکه کسی نباید در برجام بهره سیاسی ببرد، ادامه داد: کمیسیون برجام باید در یک فضای آرام و با دقت نظر کار کند.

وی اذعان کرد: در یک فضای غیر تبلیغاتی باید موضوع برجام بررسی شده و گزارشی نیز به مجلس ارائه شود.

رئیس مرکز پژوهش های مجلس با اشاره به درخواست کمیسیون برجام برای ارائه اسناد به این کمیسیون اظهار داشت: اینکه آنها اسناد را ببینند و بررسی کنند، بد نیست، ولی نباید فضای جر و بحث و بی حاصل سیاسی در این کمیسیون حاکم شود.

کد خبر 2913777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha