۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۶

محمد سرشار در نشست خبری:

بچه‌های ایرانی از اول مهر صاحب شبکه اختصاصی می شوند

بچه‌های ایرانی از اول مهر صاحب شبکه اختصاصی می شوند

مدیر شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان در تازه ترین نشست خبری خود از راه اندازی دو کانال «پویا» و «کودک» در اول مهر ماه سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد سرشار مدیر شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان در تازه ترین نشست خبری خود که روز یکشنبه ۲۲ شهریور ماه در ساختمان بسیج سازمان صدا و سیما برگزار شد، با اعلام  تاریخ راه اندازی دو کانال «پویا» و «کودک» این شبکه تلویزیونی توضیح داد: شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان از اول مهر ماه امسال با راه اندازی دو کانال «پویا» و «کودک» رسما کار خود را آغاز خواهد کرد.

وی افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته از ساعت ۸ تا ۱۴ هر روز کانال «پویا» به عنوان رسانه مخاطب خردسال فعالیت خود را شروع می کند. این در حالی است که در این بخش برنامه های جدید افزایش ۲۰ درصدی و برنامه های ایرانی افزایش ۵۰ درصدی خواهند داشت. کانال «کودک» نیز از اول مهر ماه امسال ساعت ۱۴ تا ۲۲ پخش آزمایشی خود را آغاز خواهد کرد.

مدیر شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان ادامه داد: راه اندازی کانال تلویزیونی نوجوان نیز در دستور کار ما قرار دارد که این بخش فعلا در حوزه مطالعه و پژوهش قرار دارد و امیدوارم در آینده ای نزدیک شکل اجرایی پیدا کند.

کد خبر 2914230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha